فراخوان ثبت نام در دوره های تک پودمان

فراخوان ثبت نام در دوره‌های تک پودمان “تربیت مربی زبان انگلیسی”، “آزمون سازی زبان انگلیسی” و “تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی”

فراخوان ثبت نام در دوره‌های تک پودمان "تربیت مربی زبان انگلیسی"، "آزمون سازی زبان انگلیسی" و "تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی"
کانون زبان ایران با همکاری دانشگاه جامع علمی-کاربردی اقدام به برگزاری دوره‌های تک پودمان “تربیت مربی زبان انگلیسی”، “آزمون سازی زبان انگلیسی” و “تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی” کرده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مخاطبان دورۀ “تربیت مربی زبان انگلیسی” دبیران دبیرستان‌ها و مدرسان مراکز آموزش زبان انگلیسی و علاقه‌مندان به تدریس در دبیرستان‌ها و مراکز آموزشی هستند. این دوره در مدت 16هفته برابر با200  ساعت آموزش نظری و عملی و در قالب 3 درس با عناوین تربیت مربی زبان انگلیسی، تدریس مهارت های زبانی، روش ها و مهارت های آموزش و تدریس عملی ارائه می‌شود.

مخاطبان دورۀ “آزمون سازی زبان انگلیسی” دبیران آموزش و پرورش، مدرسان و کارشناسان آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی و علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی هستند. این دوره در مدت16هفته برابر با 200ساعت آموزش نظری و عملی و در قالب 6 درس با عناوین مفاهیم اولیه آزمون سازی زبان، اصول ساخت سوالات واژگان زبان، اصول ساخت سوالات دستور زبان، اصول ساخت سوالات مهارت های چهارگانه زبانی، آمار مقدماتی و فنون آزمون سازی استاندارد ارائه می شود.

همچنین مخاطبان دورۀ “تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی” دبیران آموزش و پرورش، مدرسان و کارشناسان آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی و علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی هستند. این دوره در مدت 16هفته برابر با200ساعت آموزش نظری و عملی و در قالب 4 درس با عناوین تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی، اصول تهیه و تدوین مواد درسی، تهیه و تدوین مواد درسی مهارت‌های خواندن و نگارش و مولفه‌های زبانی، تهیه و تدوین مواد درسی مهارت‌های شنیداری و گفتاری و ارزیابی و بهینه‌سازی مواد درسی است.

شایان ذکر است در پایان این دوره به شرکت کنندگانی که تک پودمان را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، گواهینامۀ معتبر با تایید کانون زبان ایران و دانشگاه جامع علمی-کاربردی اعطا می‌شود.

گفتنی است، افرادی که دورۀ “تربیت مربی زبان انگلیسی” را با موفقیت به اتمام رسانند صرفا از شرکت در آزمون کتبی جذب مدرس (مقاطع کودکان و نوجوانان) کانون زبان ایران معاف می‌گردند و برای تدریس باید مراحل مصاحبه و دوره TTC سپری نمایند.

همچنین مدرسان کانون زبان ایران که مایل به شرکت در دوره‌های “آزمون سازی زبان انگلیسی” و ” تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی” هستند از امتیاز ضمن خدمت و 25 درصد تخفیف شهریه برخوردار خواهند شد.

شهریۀ شرکت در هر یک از این دوره‌ها 6704000 ریال است و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 18 شهریور تا 18 مهر با مراجعه به آدرس www.ilireg.ir:8095/podmaniنسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره‌ها می‌توانید با شماره تلفن های88492062-88321577تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *