پاسخ به پرسش‌های متداول- ورودی جدید

رده بزرگسالان:

در کل ۱۸ ترم می باشد کلاسها دو روز در هفته است.(به صورت شنبه-چهارشنبه، یکشنبه-سه شنبه، دوشنبه-پنجشنبه و ویژه پنجشنبه(۴ساعت در یک روز). زمان کلاس ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه و هر ترم ۲۱ جلسه است.

جهت ثبت نام، زبان آموز باید ۱۴ سال تمام داشته باشد و با در دست داشتن شناسنامه و چنانچه مایل به انجام تعیین سطح باشد مبلغ تعیین شده جهت تعیین سطح که در سال ۹۵ مبلغ ۱۵۰۰۰تومان می باشد، در تاریخ ۱۵ تا ۲۰ ماه دوم هر ترم جهت دریافت فرم تعیین سطح یا فرم ثبت نام به دفتر آموزش مراجعه کرده و بعد از انجام آزمون تعیین سطح با مراجعه به سایت در دو مرحله اقدام به پرداخت مبلغ ۱۵۰۰۰۰ تومان  و تعیین روز وساعت کلاس که همان ثبت نام قطعی است نمایند.

رده نوجوان:

 ۱۳ ترم می باشد کلاسها ۲ روز در هفته است(به صورت شنبه-چهارشنبه، یکشنبه-سه شنبه، دوشنبه-پنجشنبه). زمان کلاس ۱ ساعت و ۳۰دقیقه و هر ترم ۲۱ جلسه است.

جهت ثبت نام زبان آموز باید حداقل ۱۰ سال وحداکثر۱۳ سال داشته باشد و با در دست داشتن شناسنامه و چنانچه مایل به انجام تعیین سطح باشد مبلغ تعیین شده جهت تعیین سطح که در سال ۹۵ مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان  می باشد در تاریخ ۱۵ تا ۲۰ ماه دوم هر ترم جهت دریافت فرم تعیین سطح یا فرم ثبت نام به دفتر آموزش مراجعه کرده و بعد از انجام آزمون تعیین سطح با مراجعه به سایت در دومرحله اقدام به پرداخت مبلغ ۱۵۰۰۰۰ تومان  و تعیین روز وساعت کلاس که همان ثبت نام قطعی است نمایند… در مقطع نوجوان درطول ترم ، ۲ کوییز و یک امتحان پایان ترم  برگزار می گردد.

رده کودکان:

 ۱۴ ترم می باشد کلاسها در هفته دو روز است.(بصورت شنبه-چهارشنبه، یکشنبه-سه شنبه، دوشنبه-پنجشنبه) زمان کلاس ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه و هر ترم ۲۱ جلسه است.

جهت ثبت نام زبان آموز باید حداقل سن پایان مقطع اول ابتدائی و حداکثرپیش از پایان مقطع چهارم ابتدایی را داشته باشدو بادر دست داشتن شناسنامه و چنانچه مایل به انجام تعیین سطح باشد مبلغ تعیین شده جهت تعیین سطح که در سال ۹۵ مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان  می باشد در تاریخ ۱۵ تا ۲۰ ماه دوم هر ترم جهت دریافت فرم تعیین سطح یا فرم ثبت نام به دفتر آموزش مراجعه کرده و بعد از انجام آزمون تعیین سطح با مراجعه به سایت در دومرحله اقدام به پرداخت مبلغ ۱۵۰۰۰۰ تومان و تعیین روز وساعت کلاس که همان ثبت نام قطعی است نمایند. در مقطع کودک در طول ترم یک امتحان میان ترم درجلسه دهم و یک جلسه دیدار با والدین درجلسه یازدهم و امتحان پایان ترم در جلسه بیست و یکم  برگزار می گردد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *