برگزاری اولین جشنواره‌ی نشریه نگاری رضوی در مرکز آموزشی زارچ

برگزاری اولین جشنواره‌ی نشریه نگاری رضوی در مرکز آموزشی زارچ
اولین جشنواره‌ی نشریه نگاری رضوی با برنامه‌ریزی هسته‌ی آموزشی و پژوهشی استان یزد و با هماهنگی معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی در شهرستان زارچ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در مراسمی با حضور امیر صادقی مقدم، بخشدار زارچ، رضا رضائی، رییس شورای اسلامی شهرستان زارچ، عباسعلی دانافر، مدیر کل کانون پرورش فکری استان یزد، رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان و جمعی از مسئولان نمایشگاهی از آثار منتخب ارائه شده در این جشنواره افتتاح شد.

فتنی است، نشریه‌ها با موضوع رضوی و با محتوای مقاله، شعر، حدیث، نقاشی و… به زبان انگلیسی و با خلاقیت گروه‌های ۳ یا ۴ نفره از زبان آموزان ارائه شده بود.

خادم آستانه مدیر کانون زبان استان یزد، ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این جشنواره عنوان کرد: جشنواره‌ی نشریه نگاری با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، معرفی شخصیت حضرت امام رضا (ع) و همچنین تشویق زبان آموزان به فعالیت های گروهی و ایجاد فضای رقابتی و گسترش نشاط و پویایی در مجموعه برگزار گردید.

در پایان مراسم به ۳ گروه برگزیده لوح تقدیر و هدایای فرهنگی به رسم یادبود اهدا شد.

این جشنواره به همت همکاران و مدرسان کانون زبان شهرستان زارچ با نام “امام مهربانی‌ها حضرت علی بن موسی الرضا (ع)” برگزار شد.

n96-زارچ3

n96-زارچ4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *