اطلاعیه پرداخت اینترنتی ترم بهار ۹۳

جهت پرداخت اینترنتی لطفاً به موارد ذیل توجه فرمائید :

۱- ورود به سایت  www.ilireg.irاز ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه مورخ ۹۲/۱۱/۳۰ تا ساعت ۱۴ ظهر روز یکشنبه مورخ ۹۲/۱۲/۱۱ جهت پرداخت شهریه به مبلغ ۱۰۵۰۰۰۰ ریال به صورت اینترنتی.

۲- با ورود به سایت مربوطه در قسمت زبان آموزان گزینه پرداخت اینترنتی شهریه را کلیک نمائید سپس پنجره ای باز می شود که می بایست شرایط و ضوابط پرداخت تأیید گردد و پنل مخصوص به زبان آموز باز می گردد که با ثبت شماره زبان آموزی و رمز عبور (کد ملی زبان آموزان رمز عبور آنها میباشد.) درگاه بانک ملی جهت پرداخت باز می گردد.

۳-   توجه داشته باشید که در هر نوع از پرداخت، برگشت شهریه وجود نخواهد داشت و زبان آموز در صورت عدم ثبت نام در آن ترم، در سیستم بستانکار می ماند و در ترم بعد میتواند از مبلغ بستانکاری خود برای ثبت نام استفاده نماید، لذا با توجه به این نکته از ثبت نام خود در ترم بهار ۹۳ اطمینان کامل حاصل فرمائید.

۴- در صورت کاهش مبلغ از حساب زبان آموز و بستانکار نشدن ایشان در برنامه ثبت نام، صورت حساب زبان آموز ممهور به مهر بانک صادر کننده در مدت زمان پرداخت اینترنتی شهریه جهت اقدام لازم به مرکز آموزشی تحویل گردد.

۵- زبان آموزان مشمول تخفیف شهریه( که اسامی آنها توسط مرکز آموزشی نیشابور متعاقباً اعلام خواهد شد) ،نیز می توانند شهریه خود را پس از ثبت میزان تخفیف توسط مرکز از طریق اینترنت پرداخت نمایند.لذا در صفحه پرداخت اینترنتی مبلغ قابل پرداخت بعداز ارسال اطلاعات از طریق مرکز مشخص خواهد شد.

۶- زبان آموزانی که از مرخصی تحصیلی استفاده نموده اند و وقفه آنها طبق قوانین اعلام شده توسط کانون زبان ایران مجاز می باشد،می توانند از طریق اینترنت شهریه خود را پرداخت و ثبت نام نمایند. زبان آموزانی که وقفه تحصیلی آنها غیرمجاز بوده، لازم است پس از تعیین سطح به صورت اینترنتی پرداخت و ثبت نام نمایند.

۷- زبان آموزان انتقالی از یک مرکز آموزشی به مرکز دیگر در تهران و شهرستان می بایست شهریه خود را در مرکز مقصد واریز نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *