اطلاعیه پرداخت شهریه ترم بهار ١۴٠٢

به دلیل بروزرسانی درگاه واریز اینترنتی، پرداخت شهریه از *۱ فروردین ۱۴۰۲* امکان‌پذیر خواهد بود.

اطلاعیه پرداخت شهریه ترم بهار ١۴٠٢
🟠 زمان پرداخت اینترنتی شهریه برای ترم بهار ١۴٠٢ از تاریخ اول فروردین می باشد.
🟠 سایت ili.ir (گزینه ثبت نام، سامانه جامع کانون زبان ایران)
🟠 معمولا یوزر و پسورد هر دو شماره زبان آموزی است. در غیر این صورت هر دو کد ملی است. یوزرنیم و پسورد برای ورودی های جدید هر دو گزینه کد ملی ایشان می باشد (شماره زبان آموزی بعد از ورود به پنل در بالای صفحه قابل مشاهده است)
(لطفا برای ورود اعداد، کیبورد در حالت انگلیسی باشد.)

🔷 پس از ورود به پنل کاربری در سامانه جامع، در قسمت بالای صفحه، نام و نام خانوادگی و نام شعبه خود را بررسی و از قسمت پرداخت الکترونیکی دوره ، شهریه را پرداخت نمایید.
🔷 پس از پرداخت موفق شهریه، تصویر رسید پرداختی و شماره کارت بانکی که با آن پرداخت نموده اید، را نزد خود نگهدارید. و با مراجعه به قسمت سوابق پرداخت مالی، میزان اعتبار خود را چک نمایید.
⚠️ شهریه پرداختی به خزانه دولت واریز می شود و امکان استرداد وجه میسر نخواهد بود، در صورت واریز شهریه و عدم انتخاب کلاس (به هر دلیلی از جمله عدم وجود کلاس حضوری یا به حدنصاب نرسیدن آن و…) ، مبلغ پرداختی برای ترم های آتی قابل استفاده است و قابل برگشت نخواهد بود.

نکات بسیار مهم در خصوص پرداخت اینترنتی شهریه در کانون زبان ایران

🛑 برگشت شهریه در کانون زبان مقدور نمی باشد. لطفا چنانچه از ثبت نام خود اطمینان دارید، اقدام نمایید.

🛑 زبان آموزان گرامی جهت پرداخت از کارت بانکیِ خود یا اولیای خود استفاده نموده و حتما پس از پرداخت، رسید پایان پرداخت را ذخیره و شماره پیگیری، مرجع و سفارش را یادداشت نمایید.

🛑 زبان آموزان عزیز به این نکته نیز توجه فرمایید که کیف پول شهریه از کیف پول کتاب جدا می باشد و انتقال موجودی کیف پول ها به یکدیگر در سامانه امکانپذیر نمی باشد.

نکته بسیار مهم 👈 واریز شهریه به منزله ثبت نام نهایی نیست و زبان اموزان محترم می بایست براساس تاریخ هایی که برای انتخاب کلاس در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد، اقدام به انتخاب روز و ساعت کلاسی خود (ثبت نام نهایی) نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *