راهنمای شرکت در آزمون پایان ترم بهار ۱۴۰۳

باسمه تعالی

قابل توجه زبان آموزان ارجمند بهار سال ۱۴۰۳ کانون زبان ایران

 

📌راهنمای شرکت در آزمون پایان ترم در گروههای نوجوانان و بزرگسالان

 

۱- هر زبان آموز دو بار (بار دوم اختیاری ) اجازه شرکت در آزمون پایان ترم را دارد.

۲- آزمون پایان ترم برای زبان آموزان تمامی سطوح گروههای بزرگسالان و نوجوانان به غیر از سطح Start در زبان انگلیسی و سطح اساسیه بستان العربیه در زبان عربی برگزار میگردد.

۳-شرکت زبان آموز در آزمون پایان ترم الزامی است.

۴- با توجه به اینکه سایت آزمون رأس ساعت ۲۳ بسته خواهد شد زبان آموزان می بایست حداکثر تا ساعت ۲۱ اقدام به شروع آزمون نمایند.

۵- نمره ی آزمون پایان ترم پس از پاسخگویی به سؤالات اعلام می شود.

۶ -از زبان آموزانی که در روز آزمون غائبین شرکت می نمایند نمره ای کسر نخواهد شد و زبان آموزان غایب امکان آزمون مجدد در همان روز را با پرداخت وجه مربوطه دارند.

۷- نمره کمتر از ۶۰ در آزمون پایان ترم Final Fail (مردود) محسوب میشود و نمره نهایی زبان آموز صفر منظور می گردد. (لازم به ذکر است نمره نهایی قبولی پس از احتساب نمره آزمون پایان ترم و نمره کلاسی باید ۷۰ به بالا باشد.)

۸- در صورت بروز هر مشکلی میتوانید با مرکز ارتباط و پشتیبانی شمارههای ۹۱۰۷۰۰۰۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۹- آزمون پایان ترم در چهار روز از تاریخ ۲۹ خرداد الی ۱ تیر ۱۴۰۳ و آزمون غائبین و آزمون مجدد در روز ۳ تیر از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۲۳:۰۰ طبق جدول برگزار می گردد.

📌نکات مهم برای زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون مجدد را دارند:

·

🔴شرکت در آزمون دوم اجباری نیست و چنانچه زبان آموزانی برای دومین بار قصد شرکت در آزمون را داشته باشند، می بایست به صورت الکترونیکی هزینه پرداخت کنند تا امکان آزمون مجدد برای ایشان فراهم گردد.

🔴شرکت در آزمون مجدد صرفاً در روز ۳ تیرماه امکان پذیر است.

 

🔴چنانچه زبان آموز نسبت به پرداخت هزینه و انجام آزمون دوم اقدام نماید نمره بالاتر ایشان معیار سنجش محاسبه در نمره نهایی قرار خواهد گرفت.

🔴مبلغ پرداختی جهت شرکت در آزمون غائبین یا آزمون مجدد ۷۰۰,۰۰۰ ریال است و به هیچ عنوان قابل برگشت نمی باشد و زبان آموزانی که وجه پرداخت می نمایند می بایست حتماً از فرصت آزمـون خــود استفاده نمایند.

🔴اگر زبان آموزی در آزمون غائبین شرکت نماید مبلغ ۷۰۰,۰۰۰ ریال پرداخت می نماید و در صورت تمایل به شرکت در آزمون مجدد در همان روز می بایست مبلغ ۷۰۰,۰۰۰ ریال دیگری را پرداخت نماید.

🔴 درصورت بروز مشکل هنگام آزمون نوبت اول توصیه می گردد زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون مجدد را دارند نسبت به تغییر دستگاه و شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت آزمون قبلی خود اقدام نمایند.

‼️ 🪴زمانبندی آزمون آنلاین پایان ترم بهار ۱۴۰۳

🔴سطوح:      🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔰🔰🔰
Pre-Intermediate(1.2.3)
Intermediate (1,2,3)
Advanced (1,2,3)

روزسه شنبه ۲۹خرداد،ساعت ۹صبح الی ساعت ۲۳:۰۰همان روز.

 

🟡سطوح        🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
Elementary (1.2.3)
Race(1,2,3,4)

روزچهارشنبه ۳۰خرداد،ساعت ۹صبح الی ساعت ۲۳:۰۰همان روز.

 

🔵سطوح:      🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔰🔰🔰
Basic(1.2.3)
High Intermediate (1,2,3)
Reach(1,2,3,4)
وزبان آلمانی
روز پنجشنبه ۳۱خرداد،ساعت ۹صبح الی ساعت ۲۳:۰۰همان روز.

🟢سطوح:        🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
Run(1,2,3,4)
وکلیه زبان های غیر انگلیسی،بغیر از آلمانی
روز جمعه ۱تیرماه ،ساعت ۹صبح الی ساعت ۲۳:۰۰ همان روز.

🟡آزمون آنلاین نهایی غائبین(کلیه زبان ها)وآزمون مجددها(کلیه زبان ها)در روز یکشنبه ۳تیرماه، ساعت ۹صبح الی ۲۳:۰۰همان روز.

⚠️تمامی زبان آموزان حتی غائبین قادرخوهند بود ۲بار درآزمون در همان روز مربوط به آزمون خود شرکت نمایند.شرکت برای بار دوم مستلزم پرداخت هزینه بمبلغ ۷۰هزار تومان خواهد بود و اختیاری می باشد.(نکته مهم : زبان آموزان غائب برای شرکت درآزمون غائبین و درصورت تمایل برای شرکت درآزمون مجددمی بایست جداگانه هرکدام مبلغ ۷۰هزار تومان پرداخت نمایند.)همچنین پس از بررسی بالاترین نمره لحاظ خواهد شد.

 

📌آدرس سامانه آزمون آنلاین

🌐http://Exam.ili.ir

🔴نام کاربری:کد زبان آموزی
🔴رمز عبور: کد ملی

🚨🚨زبان آموزان عزیز دقت نمایید پس از ورود به سامانه آزمون با دقت راهنمای آزمون را مطالعه، سپس آزمون را آغاز نمایید.  از موکول نمودن آزمون به ساعات پایانی جدا پرهیز نمایید.(همچنین زبان آموزان میبایست حداکثر تا ساعت ۲۱روز آزمون اقدام به شروع آزمون نمایندوسامانه آزمون آنلاین از ساعت ۲۳ تا۹صبح‌ فعال نمی باشد).

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *