راهنمای پرداخت اینترنتی شهریه ترم تابستان ۱۴۰۳

✅ آغاز پرداخت اینترنتی شهریه ترم تابستان 1403

 

🚨نکات حائز اهمیت

 

🟢توصیه می گرددتا قبل اززمان انتخاب کلاس ها روز یکشنبه ۳تیرماه نسبت به واریز شهریه ترم حتماً اقدام نمایید).

 

 

📌سایت ها ولینک های دسترسی به سامانه جامع:

 

🔴نام کاربری و رمز عبور هردو کد زبان آموزی

🔴نام کاربری و رمز عبور پیش فرض زبان آموزان ورودی سال ۹۹به بعد هردو کدملی(همچنین در هنگام وارد کردن اطلاعات کاربری کیبورد در حالت انگلیسی باشد.)

 

🌐http://ili.ir

 

🌐http://Register.ili.ir

 

🌐https://zil.ink/ilitpb

 

🟢 پس از ورود به پنل کاربری در سامانه جامع، در قسمت بالای صفحه، نام و نام خانوادگی و نام شعبه خود را بررسی نمایید.(حتماً تهرانپارس برادران باشد)

 

🟢 از قسمت پرداخت الکترونیکی دوره  سپس انتخاب گزینه نوع تعرفه ( آنلاین)، نسبت به پرداخت شهریه کلاسهای آنلاین (10192000 ریال) اقدام نمایید.زبان آموزانی که تمایل به شرکت درکلاس های حضوری را دارند تعرفه حضوری را انتخاب نمایند مبلغ (10819200ریال)

 

🔵 زبان آموزان عزیز دقت نمایند گزینه تعرفه ارسال پیامک وگواهی سطح بصورت پیش فرض فعال می باشد که با برداشتن تیک غیر فعال می گردد.

✅ ‼️💯تیک وبینار رفع اشکالات رایج و مرور مطالب تدریس شده غیر فعال می باشد و درصورت تمایل زبان آموز می تواند آن را فعال نمایداین وبینار در هفته پایانی ترم و پیش از آزمون برگزار می شود و شرکت در آن 5 نمره تشویقی به نمرات کلاسی زبان آموزان اضافه می کند.

 

✅ از قسمت سوابق مالی نسبت به موجودی (پرداخت خود) اطمینان حاصل نمایید.

 

📌 همچنین تمام کاربران می‌تواننداز طریق لینکهای زیر وارد سامانه شوند(گزینه ورود کاربران را انتخاب نمایید):

 

https://reg1.ili.ir/app/f?p=110:1

https://reg2.ili.ir/app/f?p=110:1

 

ضمن اینکه از پروتکل امن SSL بهره بردار خواهند بود و سرعت بالاتری را تجربه خواهند نمودومیتوانند از اپ WPA کانون استفاده نمایند .

این اپ بر روی تمام سیستم عاملهای کامپیوتر و موبایل قابلیت نصب و راهبری دارند و بواسته شورتکاتی که روی دستگاه ساخته میشود کاربران براحتی میتوانند به سامانه دسترسی داشته باشند.

ضمنا برای پرداخت الکترونیک بر روی این اپ روی هیچ دستگاهی محدودیت ندارد و براحتی حتی روی موبایلهای اپل هم قابلیت پرداخت داشته و بسیار امن می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *