HAPPY NEW YEAR 2019
آنچه اولیاء نوآموزان سطوح Primer1,2 باید بدانند !
نکات مهم و توصیه های ضروری مدرسان در رابطه با : سطوح آموزشی Primer 1,2
اهداف کتاب :
۱- آموزش حروف و صداها , به همراه نمونه کلماتی که با آن حروف آغاز و یا به آن ها ختم می شوند.
۲- آموزش اعداد ا تا ۱۰ به همراه شیوه نوشتن آن ها ( ا تا ۵ :Primer1 ) (6 تا ۱۰ :Primer2 )
۳- آشنایی با رنگ های آبی , قرمز, صورتی , سبز ، زرد ، در سطح Primer1 و رنگ های سیاه ، سفید ، نارنجی ، قهوه ای و ارغوانی در سطح Primer2
۴- آشنایی بایک سری جملات کاربردی درکلاس که درقالب Activity دربخش دوم هردرس گنجانده شده اند .
۵- آموزش به همراه شعر و فیلم
توضیح :
• در هردو مقطع Primer1 و Primer2 کتاب دانش آموز ( Student book و کتاب کار (Work Book ) به کارت های تصویری (Flash Cards ) و CD های صوتی مربوط به هرکتاب یکسان می باشد . درسهای شماره ا تا پایان درس ۹ در مقطع primer1 و درسهای ۱۰ تا پایان کتاب سطح Primer2 آموزش داده می شوند.
نکات مشترک دو سطح Primer1,2 :
۱-هر درس شامل دو بخش کلی می باشد .بخش اول شامل آشنایی با حروف و صدای آن ها همراه با مثال هایی مربوط به آن حروف و بخش دوم , قسمت فعالیت ها (Activity) که خود به چند بخش تقسیم شده اندکه عبارتند از :
Let’s Count , که هدف شمارش و نام اعداد را دنبال می کند ؛
Let’s Write ,که هدف نوشتن اعداد و نیزتعدادی از کلمات را باتوجه به حروفی که تا آن درس آموزش داده شده است در سطح Primer1 دنبال می کند.
Let’s Say ( با هدف آموزش رنگ ها )
Let’s Talk ( آموزش زبان روزمره که در کلاس کاربردی می باشد , در قالب مکالماتی کوتاه )
Let’s Sing (شعرهایی مربوط به مواردآموزش داده شده )
Let’s Play ( آموزش به همراه بازی )
۲- هر درس در دو جلسه آموزش داده می شود. در مقطع Primer1 در هر جلسه که قسمت اول آموزش داده می شود ، ۳ حرف انگلیسی به همراه صداهای مربوطه و ۲ مثال از آن حروف آموزش داده می شود.
۳- برای تمرین در منزل , دانش آموزان موظفند ۱۰ بار از روی حروف آموزش داده شده یا کلمات درسطحPrimer2 بنویسند. بهتر است هر شب , تمرین همراه با دیکته باشد.
۴- بخش Activity در صفحات کتاب , شامل تصاویر بوده و متن هر مورد و جمله ها در قسمت فهرست کتاب در ابتدای آن آمده است , که پیشنهاد می شود اولیاء خود به آن رجوع کرده و تمرین لازم را با زبان آموزان داشته باشند.
۵-کتاب کار (Workbook) در کلاس انجام می شود . بنابراین , نباید صفحات اول هر درس در منزل انجام شود! اما بخشی از کتاب که در کلاس به عنوان مشق شب تعیین می شود , مربوط به منزل است .
۶- استفاده از CD درسی برای مرور حروف و صدایشان هر شب به مدت ۱۰ دقیقه الزامی است .
۷- استفاده از کارت های تصویری (Flash Cards) برای مرور لغات و دیکته ی حروف ابتدایی آنها و خواندن کلمات پشت آن ها بسیار مفید و الزامی است .
۸- خمیربازی : جهت یادگیری شکل حروف , با توجه به زمانبندی کلاس در آخر وقت مورد استفاده قرار می گیرد. آوردن ۴ رنگ قرمز , آبی , سبز و صورتی کافی می باشد.
۹- مقوای رنگی : همراه داشتن یک عدد مقوای رنگی A4 (غیرروغنی )
۱۰- مداد رنگی : همراه داشتن مداد رنگی در همه جلسات (۱۲ رنگ )
۱۱- براساس کار وفعالیت کلاسی زبان آموز، دیکته های کلاسی ونیزانجام تکالیف , با توجه به نتیجه کار وی, درجلسه ۱۱ و ۲۱ ترم دوکارنامه های توصیفی که نشاندهنده وضعیت آموزشی وی ازجنبه مهارتهای مختلف زبان آموزی است ، ارائه می گردد.علاوه برجنبه های آموزشی, وضعیت رفتاری نوآموزنیزدربخش پایانی کارنامه به اطلاع ولی رسانده می شود .
۱۲-جلسه یازدهم : این جلسه مخصوص اولیاء نوآموز است , که در هر ترم به مدت ۹۰ دقیقه برگزار می گردد . شرکت به موقع در این جلسه از جنبه آشنایی و هماهنگی ونظارت بر وضعیت آموزشی نوآموز بسیار ضروری است . در این جلسه , خلاصه ای از آنچه که تاآن زمان و همچنین , در ادامه ترم آموزش داده خواهدشد,به همراه نتیجه ارزشیابی و نیزتوصیه ها و انتظارات مدرس کلاس درباره وضعیت آموزشی و رفتاری نوآموزان ارائه می گرددوبه سئوالات اولیاءپاسخ داده می شود .

۱۳- دفتر تمرین منزل (دفتر رابط ): دفتر تمرین هم برای انجام تمرین های منزل نوآموز است ، که در هر جلسه توسط مدرس کلاس تعیین و در جلسه بعد بررسی و کنترل می گردد و هم یک “پل ارتباطی” بین اولیاء نوآموز و مدرس در طول هر ترم است.
بنابراین،توصیه می شود اولیاء نوآموز در ابتدای هر ترم با نوشتن یک یادداشت مقدماتی در دفتر وی باب آشنایی و ارتباط با مدرس کلاس را باز کنند و از وی بخواهند از همین طریق ایشان را در جریان وضعیت درسی و رفتاری نوآموز قرار دهد تا در صورت لزوم پیگیری لازم از جنبه تشویقی و یا اقدامات دیگر انجام شود. بدنبال آن ، لازم است دفتر تمرین نوآموز هر جلسه توسط اولیاء و مدرس ملاحظه و پیامهای احتمالی بررسی و پیگیری شود . تجربه نشان داده است وجود چنین تعامل و ارتباط مستمر و فعالی ،موجب تفویت انگیزه و پیشرفت تحصیلی نوآموزخواهد شد – و از ضرورت مراجعه و صحبت حضوری و یا بوجود آمدن مسائل آموزشی در آخر ترم ، که دیگر فرصتی برای انجام اصلاخات لارم و جبران گذشته وجود ندارد ، می کاهد !

۱۴- حضور “به موقع “ ، ” با آمادگی “و “تاپایان کلاس “ نوآموز , “همکاری با مدرس در کلاس” ،” انجام دقیق وکامل تکالیف منزل “و جلوگیری اولیاء از هرگونه ”غیبت غیر ضروری ” و” وقفه تحصیلی “نوآموز, رمز موفقیت و پیشرفت روزافزون فرزندتان در کانون زبان ایران خواهد بود ؛ دست آورد بسیار مهم و ارزشمندی که مطمئنا هدف و آرزو و افتخار همگی ماست !

۱۵- فرزندانمان را از دوره کودکان کانون عادت دهیم تاروزانه ۱۵ دقیقه از وقتشان را در فضایی ساکت و آرام ، صرف تمرین و تکرار دقیق مطالب آموزشی نموده و در آینده ، با افزایش این زمان به ۳۰ دقیقه در دوره نوجوانان و ۶۰ دقیقه در دوره بزرگسالان ، موفقیت هایشان را در یادگیری ثمربخش و ماندگار زبان دوم تضمین نمایند!

۱۶– مدیریت این مرکز , با کمال تواضع و فروتنی از هرگونه اظهار نظر , انتقاد سازنده و پیشنهاد اصلاحی شما در مورد برنامه های اجرایی , آموزشی و نحوه ی برخورد همکاران بخش های مختف اداری , آموزشی وخدماتی , صمیمانه استقبال و استفاده عملی خواهد کرد.
۱۷– لطفا سئوالات و نظرات خود را درباره مدیریت مرکز ، نحوه برخورد مدرسان و کارکنان بخش اجرایی را بصورت حضوری یا از طریق شماره پیامک ۱۰۰۰۲۱۴۴۶۵۹۰۹۶ و یا گذاشتن یادداشت در صندوق ارتباط مستقیم ( در طبقه اول مرکز )با ما در میان بگذارید تاپیگیری های لازم ضورت گیرد.
آنچه اولیاء نوآموزان سطوح Step1-4 باید بدانند !
این مطلب به منظور آگاهی بیشتر والدین محترم در زمینه ی اهداف آموزشی مقطع Step در سطوح چهارگانه 2و1 الی 4و3 و همچنین ، نحوه ی انجام صحیح و دقیق تکالیف در کلاس و منزل تهیه و ارایه شده است.
مقطع step دارای ۴ سطح می باشد که در هر سطح نوآموزان با موارد جدیدی از گرامر زبان انگلیسی در کنار لغات جدید آشنا می شوند.
سطوح Step شامل 3 کتاب مجزا می باشد :
Student book:
Work book:
Activity book
اهداف آموزشی سطوح Step 1,2
در این دو سطح که شامل یک کتاب Student book می باشد،نوآموزان در هر درس علاوه بر لغات جدید با موارد گرامری از قبیل ساختار جمله ، جملات خبری، جملات سوالی،جملات امری، برخی دستورات کلاسی،اوقات روز،مشاغل،رنگها،صفتها،اعداد به لحاظ نوشتاری،جهت ها و برخی افعال نیز آشنا می شوند.
اهداف آموزشی سطوح Step3,4
در این دو سطح هم که شامل یک کتاب student book می باشد، نوآموزان در کنار لغات جدید که تعداد آنها بسیار زیاد است با قواعد گرامری از قبیل نحوه سوالی کردن جملات با کلمات پرسشی (what, where, who,whose, how many,why, what time,what color و…) آشنا می شوند ،
همچنین طرز استفاده از زبان کاربردی در جملات و مکالمات را فرا می گیرند .این زبان کاربردی شامل بیان روزهای هفته ،ماه های سال،نحوه بیان ساعت، نحوه بیان کارهای روزمره ، اعداد 1-100 و …. می باشد.
شایان ذکر است تمامی موارد گفته شده از لحاظ نوشتاری و گفتاری و همچنین به لحاظ نحوه صحیح تلفظ مهم می باشند.
و همچنین دو کتاب داستان (Readers) که برای سطوح Step 3,4 در نظر گرفته شده است .
انواع تکالیف درسی سطوح آموزشی Step :
همانگونه که گفته شد انجام تکالیف در سطوح Step از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شامل موارد زیر می باشد :
1.نوشتن کلمات جدید هر درس (new words) از هر کلمه ۵ تا۱۰ مرتبه با توجه به محتوای درس و نظر مدرس کلاس
2.نوشتن دیکته هر شب به میزان نصف صفحه دفتر تکلیف
البته دیکته را می توان به طرق مختلف نوشت.( با استفاده از cd کتاب درسی،نوشتن جملات و کلمات کتاب،نوشتن سوال و جواب)
3. جمله سازی با استفاده از کلمات جدید
( step 3,4)
4. گوش دادن به سی دی کتاب درسی به میزان روزانه ۱۰ دقیقه به منظور رفع مشکل روخوانی و تقویت تلفظ صحیح.حل تمرین های کتابهای work book, activity book بطور کامل و مخصوصا قسمتهایی که باید با cd انجام شود !
نحوه انجام و نظارت بر تمرین و تکرار مطالب درسی :
بدیهی است یادگیری زبان دوم نیاز به تمرین و ممارست زیاد دارد. از این رو تنها ۳ ساعت آموزش در هفته آنهم فقط در محیط کلاس با توجه به تعداد نوآموزان و عدم هماهنگی در سرعت یادگیری ، پاسخگوی کامل این نیاز نمی باشد و از این رو نوآموزان می بایست با انجام دقیق تکالیف در منزل آنهم در فضایی ساکت و ارام در جهت پیشبرد وضعیت آموزشی خود حتما کوشا باشند !
اولیای گرامی و مسول نیز باید با نظارت بر نحوه انجام صحیح و دقیق و کامل تکالیف منزل توسط نوآموز و گزارش میزان و زمانیندی آن به مدرس از طریق دفتر تمرین ، گام مهم و موثری در پیشبرد اهداف آموزشی داشته و کمک شایانی به فرزندان عزیز خود بکنند.
آنچه اولیای نوآموزان سطوح Move 1-4 باید بدانند!
سطوح Move Up شامل 2 کتاب آموزشیUp and Away 3, 4 می باشد که در چهار ترم تدریس می شوند.نوآموزان در سطوح Move Up 1-4 مهم ترین بخش آموزشی دوره کودکان کانون زبان را می گذرانند. مطالبی که آنها در طول این 4 ترم می آموزند شامل پایه ای ترین و پرکاربردترین لغات و نکات گرامری در زبان انگلیسی است که به تقویت مهارتهای Listening و Speaking می انجامد. لذا آنچه در پایان مقطع Move Up برای اکثر اولیای نوآموزان محسوس است قابل قبول بودن سطح مهارت درک مطلب وSpeaking آنها است.
نکاتی که لازم است نوآموزان سطوح Move Up رعایت نمایند : 1-همانگونه که پیش تر مطرح شد کتابهای آموزشی در این مقطع شامل لغات و نکات گرامری بسیار مهم و پرکاربردی هستند که در سطوح Jump Up و به ویژه در آزمون تعیین سطح بخش نوجوانان کانون ، نوآموزان به آنها نیاز خواهند داشت. لذا کتابهای آموزشی سطوح Move Up را به خوبی نگهداری نموده و حتما CD های آموزشی آنها را روی کامپیوتر شخصی خود کپی نمایند.
2-استفاده از CD های آموزشی در این سطوح به صورت چشم گیری موجب تقویت مهارت Listening و Speaking نوآموزان خواهد شد. لازم است نوآموزان به صورت روزانه دروس تدریس شده در ترم جاری و به صورت هفتگی، دروس تدریس شده در ترم گذشته خود را با استفاده از CD، مرور و اولیای محترم این امر را از طریق دفترچه های تکلیف نوآموزان به مدرسین گزارش نمایند.
3-مصرانه توصیه می شود نوآموزان از زمانی که وارد سطوح Move Up می شوند به صورت گسترده به استفاده از ابزارهای کمک آموزشی نظیر کارتون های زبان اصلی، کتابهای داستان و مجله های زبان انگلیسی و … بپردازند.
4-انتظار می رود نوآموزان در این سطوح توجه ویژه ای به جمله سازی داشته باشند و همواره سعی کنند جملات طولانی تر و چالش برانگیزتری در کلاس و همچنین در دفترچه های تکلیف خود بسازند.
5-پیشنهاد می گردد نوآموزان عزیز مقطع Move Up جهت تمرین Dictation از CD آموزشی خود استفاده نمایند. دیکته شب در این سطوح تنها با هدف تقویت مهارت نوشتاری نبوده و پیشنهاد می گردد در هر دیکته، نوآموزان به دو یا سه سوال مرتبط با مطالب درسی خود پاسخ دهند. برای مثال سوالی کردن جملات، منفی کردن جملات، مرتب کردن جملات در هم ریخته و … .
سطوح Move Up دوره انتقال نوآموزان از سطوح ابتدایی به سطوح پیشرفته تر Jump Up بوده و موجب اعتماد به نفس و خودباوری آنها نسبت به تسلط بر زبان انگلیسی می شود. امیدواریم نوآموزان عزیز با رعایت توصیه های مدرسین خود در این سطوح به این مهم دست یابند.
آنچه اولیاء نوآموزان سطوح JUMP 1-4 باید بدانند !
آنچه اولیاء نوآموزان سطوح JUMP1-4 باید بدانند!
مقطع Jump آخرین و بالاترین سطح آموزشی دوره کودکان در سیستم آموزشی کانون زبان می باشد که شامل ۴ ترم است .هر ترم تنها شامل یک کتاب به همراه یک cd است و تمام کتاب درهر ترم تدریس می شود .
اهداف و برنامه آموزشی مقطع Jump مقطع :
هدف اصلی آموزش سطوح jump فرصتی است برای نوآموزان تا از اموخته های قبلی خود در ترم های گذشته استفاده کنند و در این ترم ها بیشتر به تمرین و تقویت مهارت های speaking و listening بپردازند.
ترم jump 1 و jump 2 صرفا به مرور ترم های قبل می پردازد، لذا از نظر گرامر از نوآموزان انتظار می رود تا گرامر این دو کتاب را به دلیل آموختن در ترم های قبل بطورکامل بلد باشند و در این دو ترم صرفا به مرور انها و استفاده در speaking بپردازند . اما ترم jump3 و 4 کمی متفاوت تر می باشد و گرامرهای جدیدی به نوآموزان معرفی می شود.
هر درس در کتابهای jump در دو جلسه تدریس می شود .
در واقع هر درس به دو قسمت تقسیم می شود. بخش اول شامل یک dialogue است که برای محاوره استفاده می شود و نوآموزان باید متن آن را حفظ باشند. در صفحه دوم هر درس یک بخش از گرامر معرفی می شود (wh questions و yes/no questions) که همانطور که گفته شد برای دو ترم اول اکثرا مرور است .همچنین در این بخش تمرینهایی نیز وجود دارد که برخی از انها برای منزل و برخی در کلاس انجام می شود.
قسمت دوم هر درس که در جلسه ای جداگانه تدریس می شود با یک reading آغاز می شود ..نوآموزان باید بتوانند مفهوم آن را متوجه شوند ، روخوانی انرا انجام دهند و به comprehension questions پاسخ صحیح بدهند.همچنین این بخش شامل یک song و یک game و بخشهای تمرین است.
در jump3 و4 در قسمتهای تمرین یک blue box وجود دارد که در آن نکات گرامری خاص به نوآموزان معرفی می شود.
تکالیف منزل سطوح Jump و شیوه انجام آنها : در مورد تکالیف معمولا در بخش اول که dialogue تدریس می شود و گرامر قسمتهایی توسط مدرس انتخاب می شود و نوآموزان باید questionو answer برای هر قسمت بنویسند. در قسمتهای reading باید بسته به حجم درس comprehension question توسط زبان آموز نوشته شود ..معمولا کلمات جدید در هر جلسه مشخص می شود و بسته به صلاحدید مدرس کلاس از ۳ تا ۵ بار از هر کلمه نوشته شده و با هر کدام از کلمات جمله سازی در منزل انجام می شود .بطور مرتب هم باید برای هر روز یک دیکته در منزل نوشته شود که البته با توجه به نظر مدرس کلاس تعداد دیکته ها ممکن است متغیر باشد ..گوش دادن cd نیز مانند ترم های قبل ضرورت دارد که روزانه در منزل انجام شود و اولیا از طریق امضا در پایان تکالیف و یا در جداولی که برخی از مدرسان استفاده می کنند حتما چگونگی انجام تکالیف را به مدرس کلاس اطلاع رسانی کنند.
انتقال نوآموزان به دوره نوجوانان :باتوجه به اینکه سطوح jump پایان دوره کودکان می باشند و پس از آن زبان آموزان باید در امتحان تعیین سطح شرکت کنند و به بخش نوجوانان منتقل شوند و همچنین ، از آنجا که در ترم های jump1 وjump 2 اکثر دروس ارائه شده مروری بر ترم های گذشته می باشد ، بهترین فرصت است که نوآموزان برای آزمون تعیین سطح دوره نوجوانان که به دو صورت کتبی و شفاهی برگزار می گردد آماده شوند و تمرین و تکرار کافی در منزل داشته باشند . همچنین از آنجا که در ترم های jump نو آموز معمولا از دانش زبانی خوبی برخوردار است می تواند از وسایل کمک آموزشی نظیر کارتونهای زبان اصلی و یا کتاب های داستان بیشتر استفاده کند تا دایره لغات وی نیز پیشرفت بیشتری داشته باشد .
بطور خلاصه می توان گفت : مقطع آموزشی jump و سطوح چهارگانه آن فرصت بسیار خوبی برای تمرین صحبت کردن و مکالمه (SPEAKING) نوآموز است !
آنچه اولیاء نوآموزان سطوح……….باید بدانند !
مادر و پدر گرامی
در ادامه ی سلسله مطالب قبلی ” آنچه اولیاء نوآموزان سطوح……..باید بدانند “ ، پس از تهیه و ارائه مطالب سطوح Primer1,2 / Step1-4 / Jump1-4 ، بزودی مطلب سطوح Move1-4 نیز به این مجموعه اضافه و در همین صفحه ارائه خواهد شد .
این مطالب کاربردی توسط مدرسان محترم مرکز تهیه شده و مطالعه ی آنها کمکی زیادی به آشنایی شما با اهداف آموزشی ، محتوای برنامه درسی و همچنین نحوه ی انجام تمرینات منزل نوآموزان خواهد کرد .
شب یلداتان فرخنده باد !
روز و تاريخ شروع و پایان كلاس هاي ترم زمستان 97
روز كلاس |
شروع ترم |
پايان ترم |
شنبه – چهارشنبه
|
شنبه 97/10/01 |
چهارشنبه 975/12/15 |
يكشنبه – سه شنبه
|
یکشنبه 97/10/02 |
سه شنبه 97/12/14 |
دوشنبه – پنجشنبه
|
دوشنبه 97/10/03 |
پنجشنبه 97/12/16 |
راههای ارتباطی مرکز:
Tel:
44659096/44025268/44025915
( شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه ساعت 14:30 الی 20:00 و پنجشنبه : ساعت 8:00 الی 13:30)
Telegram / Instagram
Kanoon_ekbatan
SMS:
10002144659096
اسامی نوآموزان Top Student ترم پاییز 97
سطح آموزشی Primer 1 , 2 :
محمدطاها عبادی مینو ممنون رادین حسنی فاطمه علیزاده امیرطاها کمالی آرش علوی باران صیرت پور مهدی صالحی غزل ربیعی آرمیتا یاوری فاطمه رضائی محمدمهدی قرشی مهرسا اسدی آرشان اسلامی آریانا اکیری شایان گودرزی امیرعلی مهرآور پویا الیاسی رهام منصوری ماهده سادات احمدی محمدسبحان امیری ماهان رحیمی آوین فرح زاده رزا میرزایی آوین ابوالحسنی آیلین افشاری کامیار امینی علیرضا بهارلو مهیا بهشتی پارسا حمیدپور شیرین رخشنده زهرا صفری نارین علی بگلو سپهر نعمتی آرین عباسعلی محمدتعلایی محمدحسین علیپور آندیا حسن زاده
بهراد احمدپور صدرا امام علی محمدایلیا بهادری رهام چادار امیررضا رحیمی مانی سیف آمدزاده امیرحسین شافعی آروین شهریاری هلیا اکبری رومینا گیلانی مهدیه هدایت پور بهار صالحی باران صالحی امیرعلی پیرصمدی یکتا درویش زاده علی محلوجیان دانیال اسدی عطرین ایزدی بردیا بهروزی باربد بهمنی ثنا زمانی باران قاسمی کیانا مقاریان ملینا ممی زاده مانی انصاری کیاوش شایقی پرنیان کشوری مبین مددی امیرمحمد مرادی کیانا سادات موسوی امیرسامان سلیمانی طامه پارمیس پروین آرتین بابابویی محیا رحیمی امیرمحمد تیموری پارمید تقربیان رنا دشتی سها رشتی پارسا سلیمانی آیلین آصفی صبا سهراب نژاد امیرحسین عبادی رامتین حبیبی یکتا کشاورز آرتان حبیب زاده آریا شکوری حسین مرادی تارا هوشنگی محمدمهدی ورمرزیار امیرحسین پور صادق مینا کریمانی سیده هستی عمادی ستاره عباسی بردیا سمیعی رادین خسروی دانیال پورشه مانی نورالدین زاده یاسین ستارزاده هستی معصومی آتنا کلامی ستایش فلاح غزل فتحی مهان خلیلی ملیکا حیدری درین پاشایی امیرحسین حیدرانلو رادوین براتی مانی انوشه امیررضا خدابنده آرش آقازیارتی پریسا سلطانی فرد امیر پارسا کربلایی پارسا هوشیار
سطح آموزشی Step1,2,3,4 :
بیتا حیدری یسنا شاه محمدی ستایش شاه محمدی آیلی محبی نلی نوبری آرش فرشیدیان محمدامین نیستانی کوروش میرزایی علیرضا مقیمی شایان شیدنیا آرنیکا خدابنده لو باربد حسین زاده عرشیا باقرزاده امیرحسام امین نگارشی شایان ابهار یسنا اسدی پرهام تواضعی وانیا حسین ستایش آرین حسینی امیرمحمد درزی شایان ذاکر زاده ثنا رانیان ارمیا رئوفی هیراد غلامی محمدمدایی هلیا قاسمی کسری میرزایی مهرشاد مشایخ نگار غفاریان
ثنا احراری آیلین حیدری ماهک خداشناس زهرا خدائی طاها یگانه فاضل آرمینا رستمی ابوالفضل امیرخانی رونیکا خدمتگزار غزل سلطانی آرتین کاوه پارسا مقیمی ادیب ولی زاده آریانا باغبانی امیرعلی بنائی نیلوفر جمشیدی امیرپادرا امیری آرام شهبازیان محمدرضا صفاپور مهدی علیمرادی آوا علیپور بردیا نصیری
علی توکلی آرین پری آذر محمدرضا حاجی زاده ایلیا اسدی آوید کریمی رادین فرمانی دیانا کرباسچی آرین شوقی نیک آفرین اکبری رادین حاج علیان کسری داودی
سارینا حسین زاده آترین دهقانی زاده باران آقاسید هاشمی محمدرضا بربررضایی سام پایدار شایلین شادکام آوا شکری معصومه میرزایی کیانا ملکیان حسنا یوسف موسوی نیما تقی پور امیرحسین ردایی سورنا طباطبایی سارینا طباطبایی محمدطاها امام نژاد طاها پاشایی نگار توکلی آرتین محمدی خورشید وطن رها بیطرفان آیلین پورعلی کفاش ارنوش حاج مهدی آرتا کمالی زاده غزل مسلمان زاده ترنج میرزایی دینا نصیرزاده علیا محمودی پرنیان تفرجی ملیکا فلاح علی پور سورنا غلامی کوروش بیات طاها محمدنبی ماهان مکرمی امیرعرفان مجدآبادی شنتیا گرمرودی رادین حاج علی خانی محمدحسین جبارپور شروین رنجبرکوروش رفعت خواه ماهان معتمدی نیکزاد ترکمن کسری نجات رحیمی ایلیا محزونی بارات اکبری بهراد بیات نهال صادقی دیانا عزیزی آریا کاظم پور ارغوان کریمی نیکی وطنی
سطح آموزشی Move2,4 :
آرین آتش بهار پوریا پورشامی آوا حیدری سوفیا رمضانی ساتیار عبدی نژاد هلیا حسن زاده
طنین مهرجو ستایش عرب سپهر شرف بیانی سما شریفیان دینا روان بد مانی محمدهاشمی کیارش اصغرزاده ارشیا خمبرگران آبتین رفاه آبتین سیدکاظمی الینا عدمی امیرسام فیض الهی پارمیدا یزدی بردیا طلوعی نوا درخشان آرمیتا اسدی پارمیدا تقوی مهسا رزاقی باران شجاعی راستین نژادحسینی آترینا بهزادی آریا حیدری امیرعلی رجبند بردیا طوسی ملینا کاظمی رزا ناظم
سطح آموزشی Jump1,2 :
متین آسوبار صدرا پورحسینی آیلین رحمتی دیانا رسایی جو محمدیاسین سلطانی نژاد کسری عظیم پور بیتا فتاحی محمدسروش گلشن علی نکونام آرین هدایت
آذین دادگر نازین دادگر پریا طالبیان مهتا نتاج پارسا عظیمی