برگزاری همایش مدرسین (گروه کودک و نوجوان)

همایش مدرسین گروه کودک و نوجوان در روز دوشنبه ۹۵/۰۵/۰۴ با حضور مدیر محترم استان جناب آقای دکتر صادقی و کارشناس محترم مرکز سرکار خانم میر شجاعی و مدرسین عزیز و همکاران محترم اداری در مرکز خاقانی برگزار شد.

 

زبان آموزان افتخار آفرین در زمینه ورزش مرکز خاقانی

index

کوثر احمدی آتنی             زبان آموز سطح Inter3  کسب مقام سوم کشوری مسابقات تکواندو

سیده سمیرا سنگدهی    زبان آموز سطح Race4 کسب مقام اول کشوری مسابقات وادوکای

سیده کوثر سنگدهی     زبان آموز سطح Hi1  کسب مقام اول کشوری مسابقات وادوکای

اطلاعیه ثبت نام اینترنتی جذب مدرس کانون زبان ایران (تابستان۱۳۹۵)

ImageHandler.ashx

کانون زبان ایران در نظر دارد آزمون جذب مدرس را در بخش های انگلیسی(کودکان، نوجوانان و بزرگسالان)، فرانسه، عربی برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این آزمون در روز جمعه ۵ شهریورماه برگزار می شود و داوطلبان از طریق شرکت در آزمون کتبی، مصاحبه و پس از گذراندن دوره آموزشی پذیرفته خواهند شد.

زمان ثبت نام در این آزمون از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۱ تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان وقت اداری شنبه ۱۶ مردادماه ادامه می‌یابد.

علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فایلهای پیوست مراجعه نمایند.

اطلاعیه جذب مدرس کانون زبان ایران (تابستان۱۳۹۵)

جدول مراکز آزمون جذب مدرس (تابستان۱۳۹۵)

نکات مهم و توصیه های ضروری مدرسان به : اولیاء نوآموزان سطوح آموزشی Primer 1,2

نکات مهم و توصیه های ضروری مدرسان در رابطه با : سطوح آموزشی Primer 1,2

اهداف کتاب :
۱- آموزش حروف و صداها , به همراه نمونه کلماتی که با آن حروف آغاز و یا به آن ها ختم می شوند.
۲- آموزش اعداد ا تا ۱۰ به همراه شیوه نوشتن آن ها ( ا تا ۵ :Primer1 ) (6 تا ۱۰ :Primer2 )
۳- آشنایی با رنگ های آبی , قرمز, صورتی , سبز ، زرد ، در سطح Primer1 و رنگ های سیاه ، سفید ، نارنجی ، قهوه ای و ارغوانی در سطح Primer2
۴- آشنایی بایک سری جملات کاربردی درکلاس که درقالب Activity دربخش دوم هردرس گنجانده شده اند .
۵- آموزش به همراه شعر و فیلم
توضیح :
• در هردو مقطع Primer1 و Primer2 کتاب دانش آموز ( Student book و کتاب کار (Work Book ) به کارت های تصویری (Flash Cards ) و CD های صوتی مربوط به هرکتاب یکسان می باشد . درسهای شماره ا تا پایان درس ۹ در مقطع primer1 و درسهای ۱۰ تا پایان کتاب سطح Primer2 آموزش داده می شوند.
نکات مشترک دو سطح Primer1,2 :
۱-هر درس شامل دو بخش کلی می باشد .بخش اول شامل آشنایی با حروف و صدای آن ها همراه با مثال هایی مربوط به آن حروف و بخش دوم , قسمت فعالیت ها (Activity) که خود به چند بخش تقسیم شده اندکه عبارتند از :
Let’s Count , که هدف شمارش و نام اعداد را دنبال می کند ؛
Let’s Write ,که هدف نوشتن اعداد و نیزتعدادی از کلمات را باتوجه به حروفی که تا آن درس آموزش داده شده است در سطح Primer1 دنبال می کند.
Let’s Say ( با هدف آموزش رنگ ها )
Let’s Talk ( آموزش زبان روزمره که در کلاس کاربردی می باشد , در قالب مکالماتی کوتاه )
Let’s Sing (شعرهایی مربوط به مواردآموزش داده شده )
Let’s Play ( آموزش به همراه بازی )
۲- هر درس در دو جلسه آموزش داده می شود. در مقطع Primer1 در هر جلسه که قسمت اول آموزش داده می شود ، ۳ حرف انگلیسی به همراه صداهای مربوطه و ۲ مثال از آن حروف آموزش داده می شود.
۳- برای تمرین در منزل , دانش آموزان موظفند ۱۰ بار از روی حروف آموزش داده شده یا کلمات درسطحPrimer2 بنویسند. بهتر است هر شب , تمرین همراه با دیکته باشد.
۴- بخش Activity در صفحات کتاب , شامل تصاویر بوده و متن هر مورد و جمله ها در قسمت فهرست کتاب در ابتدای آن آمده است , که پیشنهاد می شود اولیاء خود به آن رجوع کرده و تمرین لازم را با زبان آموزان داشته باشند.
۵-کتاب کار (Workbook) در کلاس انجام می شود . بنابراین , نباید صفحات اول هر درس در منزل انجام شود! اما بخشی از کتاب که در کلاس به عنوان مشق شب تعیین می شود , مربوط به منزل است .
۶- استفاده از CD درسی برای مرور حروف و صدایشان هر شب به مدت ۱۰ دقیقه الزامی است .
۷- استفاده از کارت های تصویری (Flash Cards) برای مرور لغات و دیکته ی حروف ابتدایی آنها و خواندن کلمات پشت آن ها بسیار مفید و الزامی است .
۸- خمیربازی : جهت یادگیری شکل حروف , با توجه به زمانبندی کلاس در آخر وقت مورد استفاده قرار می گیرد. آوردن ۴ رنگ قرمز , آبی , سبز و صورتی کافی می باشد.
۹- مقوای رنگی : همراه داشتن یک عدد مقوای رنگی A4 (غیرروغنی )
۱۰- مداد رنگی : همراه داشتن مداد رنگی در همه جلسات (۱۲ رنگ )
۱۱- براساس کار وفعالیت کلاسی زبان آموز، دیکته های کلاسی ونیزانجام تکالیف , با توجه به نتیجه کار وی, درجلسه ۱۱ و ۲۱ ترم دوکارنامه های توصیفی که نشاندهنده وضعیت آموزشی وی ازجنبه مهارتهای مختلف زبان آموزی است ، ارائه می گردد.علاوه برجنبه های آموزشی, وضعیت رفتاری نوآموزنیزدربخش پایانی کارنامه به اطلاع ولی رسانده می شود .
۱۲-جلسه یازدهم : این جلسه مخصوص اولیاء نوآموز است , که در هر ترم به مدت ۹۰ دقیقه برگزار می گردد . شرکت به موقع در این جلسه از جنبه آشنایی و هماهنگی ونظارت بر وضعیت آموزشی نوآموز بسیار ضروری است . در این جلسه , خلاصه ای از آنچه که تاآن زمان و همچنین , در ادامه ترم آموزش داده خواهدشد,به همراه نتیجه ارزشیابی و نیزتوصیه ها و انتظارات  مدرس کلاس درباره وضعیت آموزشی و رفتاری نوآموزان ارائه می گرددوبه سئوالات اولیاءپاسخ داده می شود .
Image result for ‫انجام تکالیف مدرسه‬‎
۱۳- دفتر تمرین منزل (دفتر رابط ): دفتر تمرین هم برای انجام تمرین های منزل نوآموز است ، که در هر جلسه توسط مدرس کلاس تعیین و در جلسه بعد بررسی و کنترل می گردد و هم یک “پل ارتباطی” بین اولیاء نوآموز و مدرس در طول هر ترم است.
بنابراین،توصیه می شود اولیاء نوآموز در ابتدای هر ترم با نوشتن یک یادداشت مقدماتی در دفتر وی باب آشنایی و ارتباط با مدرس کلاس را باز کنند و از وی بخواهند از همین طریق ایشان را در جریان وضعیت درسی و رفتاری نوآموز قرار دهد تا در صورت لزوم پیگیری لازم از جنبه تشویقی و یا اقدامات دیگر انجام شود. بدنبال آن ، لازم است دفتر تمرین نوآموز هر جلسه توسط اولیاء و مدرس ملاحظه و پیامهای احتمالی بررسی و پیگیری شود . تجربه نشان داده است وجود چنین تعامل و ارتباط مستمر و فعالی ، ضمن نظارت بر عملکرد نوآموز در منزل و کانون و همچنین داشتن نقش موثر در تفویت انگیزه و پیشرفت تحصیلی وی ، از ضرورت مراجعه و صحبت حضوری و یا بوجود آمدن مسائل آموزشی و غیره در اواخر ترم که دیگر فرصتی برای انجام اصلاحات لازم وجود ندارد ، می کاهد !
Image result for ‫توصیه های معلم کلاس‬‎
۱۴- حضور “به موقع “ ، ” آماده “و “تاپایان کلاس “ نوآموز , “همکاری با مدرس در کلاس” ،” انجام دقیق وکامل تکالیف منزل “و جلوگیری اولیاء از هرگونه”غیبت غیر ضروری ” و” وقفه تحصیلی “نوآموز, رمز موفقیت و پیشرفت روزافزون فرزندتان در کانون زبان ایران خواهد بود ؛ دست آورد بسیار مهم و ارزشمندی که مطمئنا هدف و آرزو و افتخار همگی ماست !
۱۵- فرزندانمان را از دوره کودکان کانون عادت دهیم تاروزانه ۱۵ دقیقه از وقتشان را در فضایی ساکت و آرام ، صرف تمرین و تکرار دقیق مطالب آموزشی نموده و در آینده ، با افزایش این زمان به ۳۰ دقیقه در دوره نوجوانان و ۶۰ دقیقه در دوره بزرگسالان ، موفقیت های شان را در یادگیری ثمربخش زبان دوم تضمین نمایند!

 

منبع:http://blogs.ili.ir/tehran13/page/2/ (مرکر آموزشی اکباتان)

زبان آموزان ممتاز بهار۹۵ (واحد برادران مرکز خاقانی)

نام و نام خانوادگی سطح نمره
محمد طاها روحی قاسم خیلی Run1 ۹۷
محمد بیدل کیاسری Run1 ۹۷
محمد صالح عزیزی Run2 ۹۷
مانی عنایتی Run2 ۹۵
ابراهیم خارکشی Run2 ۹۶
مهدی یزدانی Run2 ۹۵
محمدرضا رمضانی Run3 ۹۶
سبحان زمانی Run3 ۹۶
حسین اصغری Run3 ۹۷
محمدرضا بابائی Run3 ۹۵
شایان کاظمی Run3 ۹۶
علیرضا صالحی صمدی Run3 ۹۶
علی هدایتی زاده Run3 ۹۷
علی باقری Run3 ۹۶
سید محمد امین ساداتی Run3 ۹۷
امین لقمانپور Run3 ۹۶
پرهام رستمیان Run3 ۹۵
سید مهدی ودودیان Run3 ۹۵
محمد حسین فیاضی Run4 ۹۷
محمد لطف اله پور Race1 ۹۸
شهاب ایمانی Race1 ۹۹
ایمان عجمی Race1 ۹۵
عرفان نائیجی Race1 ۹۶
محمد ولی نژاد سورکی Race2 ۹۹
آرش نیک زاد Race3 ۹۵
سینا مهدوی Reache4 ۹۷
سینا کاملی Reache4 ۹۶
آریا من  فرشباف El2 ۹۵
محمد جواد صیانتی Pre1 ۹۵
کیهان دشت بانیان Pre2 ۹۵
محمد کاکوئی Pre2 ۹۶
محمدحسن قاطعی Pre2 ۹۶
محمد منتظری Pre3 ۹۷
پوریا امامی Inter3 ۹۵