مقررات و ضوابط آموزشی

قوانین ومقررات آموزشی بخش کودکان ونوجوانان:

1-شرط سنی ورود برای متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی بخش نوجوانان پایان سال چهارم ابتدایی و دربخش کودکان پایان سال اول

ابتدایی است.

 2 – نمره قبولی زبان آموزان در نوجوانان کسب حداقل 75 از مبنای 100 می باشد نظام ارزشیابی در نوجوانان بر دو بخش مستمر کلاسی که شامل دو کوئیز با 10 نمره می باشد و نمره کلاسی زبان آموز از 60 می باشد که مجموع  آن از 70 نمره می باشد به علاوه نمره آزمون کتبی پایان ترم که از 30  می باشد.

3- زبان آموزانــي كه نمره بالاتر از 95 و اولين رتبــه كلاس را كسـب نموده باشند ممتاز محسوب شده و چنانچه اين وضعيت 2 ترم متوالي ادامه يابد در ترم بعد رايگان نام نویسی مي نمايند.

4- استفاده از موبایل،تبلت و هرگونه وسایل مشابه در امتحانات مجاز نیست.

5. هر زبان آموز می تواند در طول ترم 4 جلسه غیبت نماید. و پس از 4 جلسه از حضور در جلسه آزمون پایان ترم محروم می گردد. اما می تواند همچنان در کلاس حضور یابد.

 6. تاخیر بیش از 15 دقیقه، غیبت محسوب می گردد.

7. هر سه جلسه تاخیر کمتر از 15 دقیقه یک جلسه غیبت محسوب خواهد شد.

8. زبان آموز با هماهنگی دفتر مرکز آموزشی و اجازه مدرس می تواند پانزده دقیقه زودتر کلاس را ترک نماید و زمان بیشتر از آن یک جلسه غیبت محسوب می گردد.

وقفه مجاز:

استفاده از مرخصی های مجاز و پیش بینی شده در فواصل ترم های آموزشی توسط زبان آموزان می باشد :

 قبول شدگان مقاطع مختلف در گروه نوجوانان مجازند در پایان هر مقطع( به غیر از سطح Start  ) از یک ترم وقفه تحصیلی استفاده نمایند.

زبان آموز انتقالی:

زبان آموزی که مایل است تحصیل خود را در ترم فعلی و یا ترم های بعدی در مرکز دیگری ادامه دهد و این امر مورد قبول مدیران مراکز آموزشی مبدا و مقصد قرار گرفته و منجر به انتقال سوابق تحصیلی قبلی وی و ثبت نام در مرکز مقصد گردد، زبان آموزان انتقالی نامیده می شود..

زمان انتقال تا قبل از جلسه دهم است و زبان آموز انتقالی  از جلسه یازدهم تا پایان ترم را در مرکز آموزشی مقصدمی گذراند.

انتقال زبان آموزان در مراکز آموزشی در محدوده یک شهر (تهران) تابع شرایط فوق نیست و انتقال زبان آموزان در بین ترم امکان پذیر نیست و این اقدام فقط باید در شروع ترم صورت گیرد.

زبان آموزی که مایل است حداکثر چهار جلسه مستمر در یک ترم را در مرکز آموزشی دیگری دنبال نماید و این امر مورد موافقت مدیران مراکز آموزشی مبداء و مقصد قرار گیرد زبان آموز میهمان نامیده می شود.

زبان آموز میهمان:

زبان آموز در طول یک ترم فقط برای یک بار(4جلسه) به مقصد یک مرکز آموزشی مجاز به میهمان شدن است.

میهمان شدن زبان آموز از مرکزی به مرکز دیگر در محدوده یک شهر مجاز نمی باشد.

2 دیدگاه در “مقررات و ضوابط آموزشی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *