جلسه ملاقات با والدین در ترم تابستان 97

زمانبندی جلسه مشاوره اولیاء (جلسه ۱۱ ترم) ترم تابستان 97

کلاس های شنبه چهارشنبه :  شنبه 13 مرداد
کلاس های یکشنبه سه شنبه : سه شنبه 16 مرداد
کلاس های دوشنبه پنجشنبه :  دوشنبه 15  مرداد

توصیه های مهم :
*
حتما سعی کنید با حضور به موقع و فعالانه خود در این جلسه ، ضمن تقویت انگیزه نوآموز ، تکریم تلاشهای مدرس کلاس و همچنین کسب آگاهی از وضعیت درسی و انضباطی فرزندتان ، هماهنگی و همکاری لازم را با مدرس کلاس در ادامه ترم داشته باشید !

*لطفا ، راس ساعت شروع کلاس نوآموز با همراه داشتن دفتر تمرین منزل وی و یک عدد قلم در مرکز حضور داشته و توصیه های مدرس کلاس و مسئولین اجرایی را حتما یادداشت نمایید!

از آوردن نوآموز و یا کودک دیگر در این جلسه ، جدا خودداری نمایید ، چون شرایط نگهداری آنها وجود ندارد و شما نمی توانید استفاده لازم را از توضیحات مدرس کلاس ببرید!

در این جلسه ، علاوه بر توزیع کارنامه ۱۰ جلسه اول ترم  وارائه توضیحات مدرس کلاس ، به تمامی سئوالات شما در زمینه مسائل آموزشی و انضباطی نوآموز طی یک جلسه ۹۰ دقیقه ای پاسخ داده خواهد  شد.

لطفا از تاخیر و تعجیل ( به استثنای اولیاء دارای بیش از یک نوآموز همزمان ) خودداری نمایید .

*چنانچه در جلسه مشاوره اولیاء، مساله و یا مشکل خاص فردی و یا گروهی بوجود آمد ، لطفا مراتب را بلافاصله بعد از اتمام جلسه به مسئولین مرکز اطلاع دهید تا امکان بررسی و پیگیری های لازم فراهم گردد !

*با توجه به اعلام تاریخ جلسه در ابتدای ترم ، در صورت عدم حضور ، یک غیبت برای نوآموز محسوب و مسئولیت آگاهی و پیگیری مطالب ارائه شده بر عهده اولیاء غایب خواهد بود!