برگزاری مراسم فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان بخش نوجوانان کانون زبان استان یزد

برگزاری مراسم فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان بخش نوجوانان کانون زبان استان یزد
مراسم فارغ التحصیلی بیش از صد نفر از زبان آموزان بخش نوجوانان کانون زبان استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم دکتر عباسعلی دانافر، مدیر کل کانون پرورش فکری استان یزد، رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان، الهه جورابی، عضو شورای شهر استان و جمعی از مسئولان مراکز، مدرسان و زبان آموزان فارغ التحصیل حضور داشتند.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز و سپس خادم، ضمن خیرمقدم به زبان آموزان و والدین آن‌ها، بر لزوم اهمیت یادگیری زبان دوم در دنیای امروز تأکید کرد و خطاب به زبان آموزان گفت: باید قدردان زحمات والدین خود به جهت فراهم نمودن شرایط یادگیری باشید و برای کسب موفقیت‌های بیشتر به تلاش خود را ادامه دهید؛ کانون زبان ایران نیز بهترین شرایط و کیفیت آموزشی را برای یادگیری زبان دوم فراهم نموده است و با استفاده از فرصت‌های موجود، آینده‌ی روشنی را برای شما تضمین خواهد کرد.

در ادامه این مراسم یکی از زبان آموزان یادداشتی را در خصوص مقام معلم به زبان انگلیسی قرائت کرد و سپس دکتر دانافر ضمن تبریک به زبان آموزان عنوان کرد: کسانی که زبان دوم را فرا گرفته اند، از اعتماد به نفس بالاتری برخوردارند، چون یکی از اساسی ترین مهارت‌های امروزی، مهارت زبان‌آموزی است. این افراد در تحصیل، تحقیق و پژوهش نسبت به سایرین موفق‌تر عمل خواهند کرد.

پخش فیلم، اجرای مسابقه به زبان‌انگلیسی، نمایش طنز، اهدای لوح تقدیر و عکس یادگاری از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

n96-فارغ التحصیلی یزد2

  n96-فارغ التحصیلی یزد1

n96-فارغ التحصیلی یزد3

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *