اطلاعیه واریز اینترنتی شهریه ترم بهار 97

اطلاعيه پرداخت شهریه جهت ترم بهار 97

مرکز آموزشی تجریش

به اطلاع آن عزیزان می رساند پرداخت و ثبت نام زبان آموزان براي دوره بهار97 فقط ازطريق اينترنت امکان پذير مي باشد و مسئولیت عواقب عــدم پرداخت به موقع اینترنتی  بـه عهده

زبان آموز می باشد.

جهت پرداخت شهریه اینترنتی به موارد زير توجه فرمائيد:

  • ورود به سايت ilireg.irاز ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 96/12/02 لغایت ساعت 16 روز شنبه مورخ 96/12/12 جهت پرداخت اينترنتي شهریه به مبلغ2/100/000ریال
  • قابل توجه زبان آموزانی که در تاریخ های فوق شهریه را واریز ننمایند ، امکان ثبت نام حفظ روز و ساعت را از دست خواهند داد و فقط می توانند در زمانبندی تغییر روز و ساعت ثبت نام به عمل آورند .

        با ورود به سایت مربوطه گزینه پرداخت اینترنتی شهریه را کلیک نمائید سپس پنجره ای   باز می شود که می بایست شرایط و ضوابط پرداخت تأیید گردد و پنـل مخصوص بـــه زبان آموز باز می گردد که بـا ثبت شماره زبان آموزی و رمز عبور (کـد ملـی زبان آموزان رمز عبور آنها میباشد.) درگاه بانک ملی جهت پرداخت باز می گردد.

  • مهم : توجه داشته باشيد كه در هر نوع از پرداخت، برگشت شهريه وجود نخواهد داشت و زبان آموز در صورت عدم ثبت نام در آن ترم، در سيستم بستانكار مي ماند و در ترم بعد ميتواند از مبلغ بستانكاري خود براي ثبت نام استفاده نمايد، لذا با توجه به اين نكته از ثبت نام خود در ترم بهار 97 اطمينان كامل حاصل فرمائيد.
  • در صورت کاهش مبلغ از حساب زبان آموز و بستانکار نشدن ایشان در برنامه ثبت نام، صورت حساب زبان آموز ممهور به مهر بانک صادر کننده در مدت زمان پرداخت اینترنتی شهریه جهت اقدام لازم به مرکز آموزشی تحویل گردد.

5-  زبان آموزان جهت پرداخت اینترنتی مي بايست موارد زير را از پیش در نظر گرفته باشند:

. دريافت رمز دوم كارت شتاب از دستگاههاي عابر بانك.

  • در هنگام پرداخت الكترونيكي، شماره كارت خود را همراه داشته باشيد.
  • تهيهcvv2 از بانك يا عدد چهار رقمي پشت يا روي كارت.
  • تاريخ كارت به روز باشد و از تاريخ انقضاي آن نگذشته باشد.
  • در كارت خود مبلغ 100/000 ريال اضافه تر از مبلغ شهريه داشته باشند.
  • از كارتهاي بانك سپه فقط كارتهاي 16 رقمي قابل استفاده مي باشد. (کارتهای قدیمی بانک سپه غیر قابل استفاده می باشد)
  • پرداخت اینترنتی برای تمام کارتهای بانکی 16 رقمی که عضو شتاب می باشند میسر است.

نکته مهم

پرداخت اینترنتی به معنای ثبت نام نمی باشد و زبان آموزان می بایست پس از پرداخت در زمان تعیین شده در جدول زمانبندي اعلامی ،جهت ثبت نام اينترنتي به سايت www.ilireg.ir مراجعه نمايند.

6 –  با توجه به اینکه مراکز آموزشی مجاز به ارائه کارت کلاسی نمی باشند، لذا خواهشمنداست پس از انجام ثبت نام اینترنتی، حتماً پرینت کارت کلاسی را دریافت نمائید و یا برای اطمینان از ثبت نام ، از کارت کلاسی خود عکس گرفته و یا در فایلی ذخیره نمائید.

توجه فرمائید که ثبت نام ازطریق اینترنت فقط یکبار انجام می گیرد و پس از ثبت نام و انتخاب کلاس تغییر از طریق اینترنت امکــان پذیر نمی باشد و می بایست بعد از اتمام ثبت نام به صورت حضوری در تاریخ 96/12/26 به مرکزتجریش مراجعه فرمائید. نکته مهم آنست که معمولاً کلاسها با انتخاب فراگیران تکمیل می گردد، لذا در انتخاب کلاس دقت کافی بعمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *