اطلاعیه واریز شهریه دوره زمستان97

اطلاعیه واریز شهریه دوره زمستان 97
موارد قابل توجه والدين گرامي :
رعایت نکات ذیل جهت پرداخت صحیح و بدون اشکال الزامی می باشد :
1- پرداخت اینترنتی شهریه در بازه زمانی ذيل انجام می پذیرد:
از 10 صبح روزدوشنبــه 05/09/97 تا ساعت 14 روز جمعه 16/09/97
زبان آموزان میتوانند با مراجعه به سایت www.ilireg.ir جهت پرداخت شهریه خود اقدام نمایند.
2- زبان آموزاني که در بازه زماني اعلام شده نسبت به پرداخت شهريه اقدام ننمايند، امکان ثبت نام حفظ روز و ساعت را از دست خواهند داد و مي بايست در زمان ثبت نام تغيير روز و ساعت جهت ثبت نام به سايت مراجعه نمايند .
3- زبان آموزان انتقالی می بایست حتمـــا شهریه خود را پس از انتقال به مرکز مقصد و به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.
4- پرداخت شهریه فقط به صورت اینترنتی مي باشد ( به هيچ وجه فيش بانکي و ساتنا پذيرفته نمي گردد .)
5- پرداخت اینترنتی برای تمام کارتهای بانکی 16 رقمی،که عضوشتاب میباشند میسر است. البته جهت سهولت در امر پرداخت، استفاده از کارتهای بانک ملی دارای رمز اینترنتی (رمز دوم) و کد CVV2 توصیه می گردد.
6- توجه داشته باشيد که کارت های قدیمی بانــک سپــه مجاز نمي باشد زیرا شماره کارتهای قدیمی بانک سپه 13 رقمی می باشد .
7- رمز عبور زبان آموزان کد ملی آنها می باشد .

8- درصورت کاهش مبلغ از حساب و بستانکار نشدن در برنامه ثبت نام ، در صورتیکه مبلغ شهریه تا 72 ساعت بعد به حساب ایشان مسترد نگشت ، صورتحساب ممهور به مهر بانک صادرکننده ، جهت بررسي به دفتر مديريت پاسداران تحويل گردد .
9- توجه داشته باشید که درصورت پرداخت ، شهریه مسترد نخواهد شد و زبان آموز درصـورت عدم ثبت نام در آن ترم ، در سیستم بستانکار می ماند و در ترم بعد می تواند از مبلغ بستانکاری خود برای ثبت نام استفاده نماید .
10- توجه داشته باشيد که در هنگام استفاده از پرداخت اینترنتی حتماً درکارت شتاب خود مبلغ 000/100 ریال بیشتر از مبلغ شهریه (000/100/2 ريال )داشته باشيد . زیرا درغیر اینصورت پرداخت با موفقیت صورت نمی پذیرد.
11- پرداخت اینترنتی شهریه الزاماً به معنای ثبـت نام در آن ترم نمی باشد و زبان آموزان باید در زمان تعیین شده در جدول هاي زمانبندي برای ثبت نام به سایت مراجعه نمایند .
***مراحل ثبت نام :
جهت ثبت نام لازم است پس از پرداخت و آزمون فاينال طبق جدول زمانبندي اعلام شده در تابلو اعلانات و سايت کانون ، برروی لینک ثبت نام اینترنتی کلیک نمائید و با نام کاربري خود که شماره زبان آموزی ورمز عبور که کدملي مي باشد وارد سایت شده و روز وساعت کلاسي را براساس کد زمانبندي انتخاب وثبت نام خودرا انجام دهید و پیغام” ثبت نام با موفقیت انجام شد ” را مشاهده وحتماً کارت کلاسی خود را پرینت نمایید .

کانون زبان ايران
مرکزآموزشي کودکان پاسداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *