قابل توجه زبان آموزان ( واحد کودکان )

۱  –  زبان آموزان متقاضی انتقال به شعب دیگر کانون زبان از واریز وجه به حساب مرکز پاسداران خوددرای کرده و یک جلسه قبل از فاینال به دفتر آموزش مراجعه نمایند .

۲  –  زبان آموزان مشمول انتقال به رده سنی بالاتر نهایت تا یک هفته قبل از آزمون فاینال به دفتر آموزش مراجعه نمایند . ( جهت اطلاع از شرایط تغییر مقطع به قسمت قوانین مرکز آموزش مراجعه فرمائید )

۳  –  زبان آموزانی که از تخفیف شهریه استفاده می نمایند ، جهت اعمال تخفیف خود حداکثر تا یک هفته قبل از آزمون فاینال ، همراه با مدارک مربوطه به دفتر آموزش مراجعه نمایند .

۴  –  زبان آموزان می بایستی جهت تعیین ساعات کلاس خود صرفا در زمان تعیین شده در اطلاعیه ثبت نام به سایت مراجعه نمایند و ساعات ارائه شده را مشاهده نمایند .

۵  –  زبان آموزانی که نامه میهمان برای سایر شعب دریافت می نمایند  – از آنجایی که ممکن است زمان تشکیل کلاس در سطح آموزشی مورد نظر در آن شعبه متفاوت باشد و یا سطح مورد نظر تشکیل نشده باشد  – می بایستی روز و ساعت سطح آموزشی خود را با شعبه مقصد هماهنگ نمایند .

۶  –  اولویت انتخاب ساعت کلاس برای ثبت نام اینترنتی می باشد و در زمان ثبت نام حضوری انتخاب ساعت فقط بر اساس کلاس های باقیمانده مرکز می باشد .

۷  –  زبان آموزان می بایستی بعد از امتحان فاینال نمرات خود را حداکثر تا سه ساعت بعد از فاینال در سایت مشاهده نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *