جدول کلاسهای انگلیسی و غیر انگلیسی تابستان 97

لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل اطلاعیه های این وبلاگ را بطور کامل و دقیق مطالعه بفرمایید.

(به اطلاع می رساند سطوحی که تاکنون در جداول زیر درج نشده اند به زودی ارائه خواهند شد. همچنین امکان تغییر در برخی از کلاس های زیر وجود دارد.)

(به اطلاع زبان آموزان کلاسهای غیرانگلیسی می رساند چنانچه کلاسهای ایشان برای ترم تابستان در سامانه ثبت نام قید نشده است، جهت پیگیری وضعیت کلاس در تاریخ های 6 و 7 تیرماه به صورت حضوری به دفتر آموزش جم مراجعه نمایند.)

1- برگزاری این کلاسها منوط به شرکت و ثبت نام زبان آموزان در آن است. بنابراین ممکن است برخی از این کلاسها به دلیل عدم استقبال شما برگزار نگشته و از آن جهت نیز ممکن است به این لیست، کلاسهای جدیدتری بنا به مصلحت و امکانات مرکز اضافه گردد.

2- دقت فرمایید ثبت نام شما پس از مراجعه به سایت www.ilireg.ir و پرداخت شهریه و تایید کد زمانبندی کلاس قطعی می گردد. لطفاً هر چه سریعتر تا قبل از پر شدن کلاس مذکور وارد سایت شده و ثبت نام نمائید. شایان ذکر است پس از پر شدن کلاس امکان ثبت نام وجود ندارد.

3- برگزاری کلاسهای نیمه خصوصی و آن دسته از کلاسهای که احتمال می رود در ترم تابستان سال 97 تعداد کل زبان آموزان آنها زیر هفت نفر باشد منوط به مراجعه و درخواست حضوری زبان آموزان در اسرع وقت خواهد بود. بدیهی است در صورت عدم درخواست به سرعت کلاس دیگری جانشین خواهد شد.

(قابل ذکر است زبان آموزانی که تا کنون موفق به پرداخت شهریه ترم زمستان نشده اند، جهت پرداخت اینترنتی شهریه کلاس خود می توانند هم اکنون به سامانه کانون زبان ایران مراجعه نمایند.)
از متقاضیان شرکت در دوره های مذاکرات بازرگانی، بحث آزاد انگلیسی، مکالمه آلمانی، قواعد عربی و ترجمه عربی برای ثبت نام دعوت بعمل می آید. خواهشمند است جهت ثبت نام با شماره تلفن ۸۸۸۴۴۴۰۷ تماس گرفته و یا به دفتر مرکز آموزشی جم مراجعه فرمائید.

برای مشاهده بهتر تصاویر، راست کلیک نموده و سپس گزینه view image را انتخاب نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *