اطلاعیه پرداخت اینترنتی شهریه و ثبت نام پاییز ۹۶

قابل توجه زبان آموزان محترم :

به اطلاع می رساند زبان آموزانی که در صورت قبولی و چه در صورت مردودی مایل به ثبت نام در ترم آینده هستند می توانند شهریه ترم پاییز خود را از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۹۶/۶/۴  لغایت ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۹۶/۶/۱۹   با مراجعه به آدرس اینترنتی www.ilireg.ir  پرداخت نموده و طبق مراحل زیر اقدام فرمایند.
مرحله اول :   درتاریخ ۹۶/۶/۲۱ با مراجعه به وبلاگ مرکز جم از روز و ساعت کلاسها آگاهی یافته و اگر تا آن زمان شهریه خود را پرداخت ننموده هر چه زودتر از طریق اینترنت واریز نموده و سپس طبق تاریخهای اعلام شده در همان وبلاگ، برای ثبت نام اقدام فرمایید.
مرحله دوم : با ورود به سایت مربوطه گزینه پرداخت اینترنتی شهریه را کلیک نموده و سپس بعد از تایید شرایط و ضوابط پرداخت وارد پنل مخصوص به زبان آموز شده و با ثبت شماره زبان آموزی و رمز عبور (کد ملی زبان آموزان رمز عبور آنها است.) به درگاه بانک ملی وارد می شوید.
توجه داشته باشید که در صورت پرداخت شهریه، وجه واریزی تحت هیچ شرایطی به زبان آموزان مسترد نخواهد شد و زبان آموز در صـورت عدم ثبت نام در آن ترم، در سیستم بستانکار مانده و در ترم بعد می تواند از مبلغ بستانکاری خود برای ثبت نام استفاده نماید .
مرحله سوم: پس از پرداخت شهریه، طبق برنامه زمانبندی ثبت نام در وبلاگ مرکز جم با ورود به سایت  www.ilireg.ir قسمت ثبت نام اینترنتی؛ روز و ساعت کلاس خود را انتخاب کرده و تا آخرین مرحله ثبت نام ادامه دهید تا پیغام “ ثبت نام با موفقیت انجام شد ” را مشاهده نمائید. سپس کارت کلاسی خود را ذخیره کرده و پرینت آن را برای جلوگیری ازمشکلات احتمالی، هنگام حضور در کلاس همراه داشته باشید.
وبلاگ مرکز   »»     (http://blogs.ili.ir/tehran17)

تلگرام مرکز جم »»  ilijam@

(پرداخت شهریه به هیچ عنوان به معنای ثبت نام نخواهد بود. ضمناً برای داشتن اولویت انتخاب کلاس خود خواهشمند است در اولین لحظات شروع ثبت نام اقدام نمائید)

ضمناً در صورت پر شدن کلاس، کانون هیچ مسئولیتی در قبال آن نداشته و شما مجبور به انتخاب گزینه های دیگر خواهید بود. لذا به همین دلیل لازم است در اسرع وقت مراحل ثبت نام خود را انجام دهید.

 خواهشمند است سوالات و مشکلات خود را با ایمیل مرکز آموزشی جم  calljam20@gmail.com  در میان بگذارید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *