آغاز پرداخت شهریه الکترونیکی ترم بهار ۹۴

موارد قابل توجه زبان آموزان قبل از واریز شهریه:
۱- زبان آموزان انتقالی از کودکان به نوجوانان و از نوجوانان به بزرگسالان و همچنین زبان آموزان انتقال عادی می بایست شهریه خود را پس از انتقال به مرکز مقصد و به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.
۲- توجه داشته باشید که درصورت پرداخت به هر یک از طرق به زبان آموزان شهریه مسترد نخواهد شد و زبان آموز در صـورت عدم ثبت نام در آن ترم ، در سیستم بستانکار می ماند و در ترم بعد می تواند از مبلغ بستانکاری خود برای ثبت نام استفاده نماید .
۳- توجه داشته باشید که درصورت پرداخت ، امکان برگشت شهریه وجود نخواهد داشت . زبان آموزان در صورتی که احتمال می دهند به هر دلیلی ترم بعد در کانون حضور نخواهند داشت به هیچ وجه شهریه واریز ننمایند چون شهریه برگشت داده نخواهد شد.
۴- پرداخت اینترنتی شهریه الزاماً به معنای ثبت نام درآن ترم نمی باشد و زبان آموزان باید در زمان تعیین شده برای تعیین روز و ساعت کلاس به سایت مراجعه نمایند .(بعداً اعلام خواهد شد)
نکات قابل توجه جهت واریز شهریه:
۱- تمام کارتهای بانکی ۱۶ رقمی حتما باید عضو شتاب باشد.
۲- دریافت رمز دوم کارت از عابر بانک (رمز اینترنتی).
۳- کارتهای شتاب باید حتما کدcvv2 و تاریخ انقضاء داشته باشند.
۴- زبان آموزان توجه داشته باشند که در هنگام استفاده از پرداخت الکترونیکی حتماً در کارت شتاب خود مبلغ ۱۰۰/۰۰۰ریال بیشتراز مبلغ شهریه داشته باشند . زیرا درصورت نداشتن این مبلغ ، بانک پولی از حساب زبان آموز کم نخواهد کرد .
۵- رمز عبور زبان آموزان هنگام ورود به سیستم همان کد ملی آنهاست.

*پس از ورود به سایت(www.ilireg.ir): قسمت زبان آموزان سپس پرداخت اینترنتی شهریه و بعد گزینه استان گیلان

نام کاربری :   شماره زبان آموزی را وارد کنید

رمز عبور:       شماره ملی را وارد کنید
پس از رویت نام و نام خوانوادگی زبان آموز بر روی گزینه درگاه بانک ملی کلیک کنید، سایت بانک جهت واریز باز می شود.(موفق باشید)

توجه:
به دلیل نقص فنی پروتکل https بانک های ایرانی، ممکن است در هنگام اتصال به درگاه پرداخت، با پیغام خطا مواجه شوید.
ظاهر پیغام خطای https در مرورگرهای مختلف با یکدیگر متفاوت است اما در تمام مرورگرها با چند کلیک ساده می توان این مشکل را برطرف کرد:
الف) مرورگر Internet Explorer :
برای رفع مشکل در این مرورگر، تنها کافی است روی گزینه Continue To This Website کلیک کنید.

ب) مرورگر Mozilla Firefox : ۱٫ روی گزینه I Understand The Risk کلیک کنید. ۲٫ روی گزینه Add Exception کلیک کنید. ۳٫ روی گزینه Confirm Security Exception کلیک کنید. از این پس بدون مشکل می توانید به درگاه پرداخت بانک پارسیان وصل شوید.

ج) مرورگر گوگل کروم Google Chrome:
در گوگل کروم تنها یک پیغام با صفحه ای قرمز نمایش داده می شود که فقط کافی است بر روی گزینه Proceed anyway کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت بانک پارسیان شوید.
د) مرورگر سافاری Safari:
در این مرورگر هم در صفحه خطا، می توانید با کلیک بر روی گزینه continue وارد درگاه پرداخت شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *