۴-آشنایی با آموزش الکترونیکی(مجازی)

آموزش الکترونیکی (مجازی) کانون زبان ایران

بخش آموزش های نوین کانون زبان ایران همزمان با نفوذ وسایل ارتباط از راه دور به عمق جامعه و نیاز روزافزون افراد به یادگیری زبان انگلیسی اقدام به طراحی و ارائه دوره های الکترونیکی زبان انگلیسی نموده است. این دوره ها ویژه علاقه مندانی طراحی شده است که به دلایل مختلف از جمله مشغله کاری امکان حضور در کلاس های آموزشی را ندارند.

 

سطوح آموزشی:

دوره های یادگیری الکترونیکی زبان انگلیسی کانون زبان ایران برای۱۲سطح آموزشیBasic1 تا Intermediate3  برنامه ریزی و طراحی شده است.

محتوا و شیوه آموزشی:

زبان آموزان شرکت کننده در این دوره ها امکان می یابند تا آموزش هایی دارای استانداردهای مطابق با دوره های حضوری کانون زبان ایران دریافت کنند. محتوای آموزشی این دوره ها بر مبنای کتاب های آموزشی کانون زبان ایران بوده و مهارت های چهارگانه زبانی خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن و در کنار آن واژگان و دستور زبان انگلیسی به شیوه ای کارآمد، جذاب و علمی آموزش داده می شود، به طوری که زبان آموزان پس از طی این دوره ها به همان مهارتهای زبانی دست می یابند که زبان آموزان شرکت کننده در دوره های حضوری به دست می آورند. علاوه بر ارائه محتوای آمـــوزشی به شیوه چند رسانه ای با استفاده از مـــتن، صوت، تــصویر و انیمیشن که محیطی جذاب و کارا برای زبان آموزان فراهم می کند، تمرین ها و فعالیت های درسی متنوعی نیز برای شرکت کنندگان در این دوره ها طراحی و برنامه ریزی شده است. لازم به ذکر است امکان انتقال زبان آموزان از مجازی به حضوری و بالعکس امکان پذیر می باشد.

پشتیبانی آموزشی:

زبان آموزان پس از فراگیری محتوای آموزشی به حل این تمرین های متنوع می پردازند و پاسخ آن ها را به صورت  فایل های صوتی و متنی برای مدرسان پشتیبان خود ارسال می نمایند و از نتیجه حل تمرین خود آگاه می گردند. لازم به ذکر است که شیوه حل این تمرین ها و ارسال آن بسیار ساده است به گونه ای که افرادی که آشنایی کمی با کار با رایانه دارند می توانند به سهولت این کار را انجام دهند. به این ترتیب زبان آموزان به اشکالات زبانی خود پی برده و با راهنمایی مدرسان پشتیبان در رفع آن اقدام می نمایند. مدرسان پشتیبان آموزش الکترونیکی با برخورداری از دانش زبانی بالا و مهارت کاربرد کامپیوتر در سه محور بررسی تکالیف زبان آموزان، ارائه و نظارت بر بحث های درسی و پاسخ به سؤالات آموزشی زبان آموزان با بخش آموزش های نوین کانون زبان همکاری می نمایند.

طول دوره های آموزشی:

هر ترم آموزش الکترونیکی حدود ۲/۵ماه به طول می انجامد. لازم است زبان آموز با توجه به تقویم ترمی که در ابتدای دوره دریافت می کند، دروس را مطالعه نماید، تکالیف مربوط به آن را انجام دهد و پاسخ آن را در طول زمان مشخص شده از طریق سامانه برای مدرس پشتیبان خود ارسال نماید.

ارزشیابی آموزشی:

امتحان میان ترم و پایان ترم نیز در تاریخ از پیش اعلام شده برگزار می شود و زبان آموزان می بایست در همان روز به صورت Online  در امتحان شرکت نمایند.

نمره نهایی دوره با احتساب نمرات کلاسی (شرکت در بحث های درسی و ارسال تکالیف)، امتحان میان ترم و امتحان پایان ترم مشخص می گردد. در صورتی که زبان آموز نمره قبولی دوره را کسب نماید، می تواند در سطح بالاتر ثبت نام نماید.

لازم به ذکر است در صورتی که زبان آموز در آزمون پایان ترم نمره کمتر از ۶۰ کسب نماید بدون در نظر گرفتن  ما بقی نمرات ،مردود اعلام می شود.

یک دیدگاه در “۴-آشنایی با آموزش الکترونیکی(مجازی)”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *