4 دیدگاه در “جابجایی مرکز”

  1. با سلام.به نظر من محل جدید کانون رو جای خیلی پرتی قرار دادید.زیرااز اونجایی که اردکان کانون زبان ندارد و علاقه مندان از اردکان به میبد می آیند مسیر طولانی تر شده و کمتر کسی از اردکان این همه راه را بیاید و همچنین دسترسی برای خود مردم میبد نیز سخت تر شده است.
    باتشکر

  2. با سلام
    هرچند که محل جدید کانون خیلی پرته ولی لااقل برای سهولت در رفت و آمد زبان آموزان خطوط واحدی رو معرفی کنید که تا نزدیکی محل کانون بیاید هرچند که فکرنکنم تا نهایتا پارک فلسطین بیشتر بیاد ولی همینم خوبه یا با سازمان ناوگان حمل و نقل عمومی صحبت کنید که مسیر چند تا از خطوط واحد رو به طرف محل جدید کانون بکشه
    شاید کار دوم سخت تر باشه ولی حتما کار اول رو انجام بدید
    ممنون از شما

  3. با سلام خدمت تمامی زبان آموزان گرامی
    با اجازه مدیریت محترم کانون زبان ایران مرکز میبد
    باید خدمتتان نسبت به اعتراضی که در مورد مکان جدید کانون زبان ایران – مرکز میبد داشتید عرض کنم که چند سالی هست که مدرسین بخش نوجوان و بزرگسال کانون میبد همه روز از یزد به میبد جهت تدریس رفت و آمد دارند یعنی همه روز هفته باید از یزد به میبد آمده و سپس برگردند، شرایط زندگی به صورتی بوده که نمی توانند انتقالی بگیرند و مجبور هستند که همه روزه این راه را بروند و برگردند. یعنی هر دفعه حدود ۷۰ کیلومتر رفت و سپس ۷۰ کیلومتر برگشت. پس فکر نکنم برای یک زبان آموز خیلی سخت باشد که فاصله بین اردکان تا میبد را که حدود ۲۰ دقیقه و یا کمتر را فقط ۲ روز در هفته، تاکید می کنم فقط ۲ روز در هفته بروند و برگردند. بر اساس آموزه های دینی هم که داریم پیامبر اسلام فرموده اند: به دنبال علم بروید اگر چه در چین باشد. یعنی همیشه کسب علم دارای رتبه و اولویت بسیار بالایی هست پس لطفا به این موارد دقت نمایید و تمرکز خود را به جای اینکه به فکر مسافتی که طی می کنید قرار دهید بر روی قبولی در امتحان پایان ترم که همین هفته می باشد داشته باشید.
    با تشکر از توجه شما

  4. با سلام وخسته نباشید.مکان خیلی پرته.باتوجه به اینکه ازاردکان میام وخیلی به فراگیری زبان عربی علاقه دارم.درصورت امکان نسبت به جابه جایی این مکان اقدام بفرمایید.مکان قبلی مناسب تربود.باتشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *