جشن دور همی خانواده کانون زبان استان اصفهان در ترم تابستان ۹۶

مراسم افتتاح سالن همایش های مرکز آموزشی آپادانا و همچنین همایش دوره ای مدرسین و کارکنان کانون زبان ایران استان اصفهان در ترم تابستان ۹۶ در روز جمعه مورخ ۹۶/۰۵/۲۰ ، با حضور جناب آقای مهدی قربانی، مدیر کل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، جناب آقای محسن پیمانی، مدیر کانون زبان ایران استان اصفهان، و نیز جمعی از مدرسین و کارکنان کانون استان برگزار گردید.

مراسم با ذکر آیاتی چند از کلام ا… مجید و نیز سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ادامه مدیر محترم استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران تجهیز سالن همایش، از همکاران گرامی به جهت افزایش حدود ۸۰۰ نفری تعداد زبان آموزان نسبت به سال گذشته قدردانی نمودند و بیان داشتند چیزی که کانون زبان ایران را نسبت به سایر موسسات آموزش زبان انگلیسی متمایز میکند،  نظم موجود در کانون و نیز توانایی مدرسان آن است.

در ادامه ی برنامه ایشان از همکاران عزیز درخواست نمودند تا در کارگروه های تخصصی شرکت نمایند. این کارگروه ها بطور جداگانه برای مدرسان  گروه های کودک، نوجوان، بزرگسال، غیر انگلیسی، کارکنان و خدمات برگزار شد که طی آن همکاران نقطه نظرات خود را پیرامون نقاط قوت و ضعف مراکز استان و همچنین امکانات، تجهیزات و مشکلات آن بیان و راهکارهای کاربردی خود را ارائه نمودند.

در پایان ایشان میزبان همکاران عزیز به صرف نهار بودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *