پرداخت شهریه ترم بهار۹۶آغاز شد

 

ضوابط پرداخت شهریه اینترنتی بهار۹۶

زبان آموزان موارد ذیل را مطالعه و در زمان مقرر نسبت به پرداخت شهریه خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند .
– زبان آموزان قبل از ورود به سایت جهت پرداخت شهریه بصورت اینترنتی شماره زبان آموزی و رمز عبور ( کد ملی ) خود را در اختیار داشته باشند
توجه:شهریه ترم بهار۹۶ مبلغ ۱٫۶۰۰٫۰۰۰ریال معادل(یکصدوشصت هزار تومان) میباشد.
۱ – پرداخت اینترنتی تنها با کارت های بانکی ۱۶ رقمی ، که عضو شتاب می باشند میسر است البته جهت سهولت در امر پرداخت ، استفاده از کارت های بانک ملی دارای رمزاینترنتی ( رمز دوم ) و کد CVV2 توصیه می گردد .
۲ – زبان آموزان جهت پرداخت الکترونیکی ( اینترنتی ) مرحله اول شهریه    از هم اکنون تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۹۵/۱۲/۰۷به سایت www.ilireg.ir مراجعه و برای پرداخت اینترنتی شهریه خود اقدام نمایند .
۲ – زبان آموزان بعد از پرداخت شهریه و تأیید نهایی ، حتماً از کد رهگیری خود پرینت گرفته و یا کد مورد نظر را در برگه ای یادداشت نمایند .
۳– پرداخت اینترنتی شهریه الزاماً به معنای ثبت نام درآن ترم نمی باشد و زبان آموزان باید در زمان تعیین شده پس از امتحانات فاینال برای ثبت نام و تعیین کلاس خود به سایت مراجعه نمایند .
۴ – با توجه به اینکه برگشت شهریه واریزی امکانپذیر نمی باشد ، در صورت عدم اطمینان از ثبت نام برای دوره بهار۹۶ از واریز شهریه خودداری نمایید .
۵ –توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از پرداخت الکترونیکی ( اینترنتی ) حتماً در کارت شتاب خود مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ ریال بیشتر از مبلغ ثبت نامی (۱٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال ) داشته باشند . زیرا در صورت نداشتن این مبلغ ( حداقل ۱٫۷۰۰٫۰۰۰ ریال ) بانک پولی از حساب شما کسر نخواهد کرد.
۶- رمز عبور زبان آموزان کد ملی آنها می باشد و زبان آموزانی که در ورود به سیستم با پیغام ( رمز عبور اشتباه می باشد ) مواجه می شوند می توانند از طریق لینک مشخص شده رمز عبور خود را مشاهده نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *