ورود دوره‌ی Pre-TOEFL جدید از ترم زمستان 96 در مراکز آموزشی کانون زبان ایران

با توجه به جایگزین شدن دوره‌ی Pre-TOEFL جدید به جای سطوح Pre-TOEFL 1,2 قدیم، کلیه‌ی سطوح دوره‌ی تافل در کانون زبان ایران از این پس با محوریت آزمون iBT برگزار می‌شود و تعداد سطوح Pre-TOEFL از دو سطح به یک سطح کاهش خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دوره‌یPre-TOEFL  جدید با هدف تقویت دانش زبانی و مهارت‌های چهارگانه شنیداری، گفتاری، خواندن و نگارش برای علاقه‌مندانی که دانش زبانی آنها در سطح High Intermediate می‌باشد طراحی شده است.

گفتنی است این دوره دارای دو پودمان است، یک پودمان شامل مهارت‌های Speaking و Listening و دیگری شامل مهارت‌های Reading و Writing با محوریت آزمون تافل iBT است.

کلاس‌ها به صورت دو روز در هفته در دو جلسه متوالی (3 ساعت و 30 دقیقه) و در 21 جلسه ارائه خواهند شد. جلسات هر روز به دو مهارت اختصاص خواهند یافت و داوطلبان شرکت در این دوره می‌توانند در هر یک از  دو پودمان به طور مجزا و یا همراه با هم شرکت کنند.

شایان ذکر است، ورود به دوره‌های تافل منوط به شرکت در آزمون تعیین سطح  و کسب حد نصاب لازم برای هر یک از سطوح  است.

همچنین آزمون تعیین سطح جدید این دوره نیز از این پس با محوریت محتوای آزمون iBT برگزار می‌شود که شامل سه بخش Reading، Listening و Writing است. زبان آموزانی که در مقطع Advanced  کانون زبان ایران  در حال تحصیل هستند و همچنین  زبان‌آموزانی که سطح

High-Intermediate 3 را با موفقیت گذرانده‌اند برای ورود به دوره‌ی Pre-TOEFL نیاز به شرکت در آزمون تعیین سطح ندارند.